wtorek, 19 czerwca 2012

Patch 1.0.3 zmiany u mnicha

W sieci pojawiła się już informacja o oficjalnych poprawkach z łatki 1.0.3. Najciekawsza zmiana - mnich może używać dwuręcznych broni! Wyjaśnienia/sprawdzenia wymaga jeszcze, które rodzaje twórcy mieli na myśli, ponieważ opis jest mało czytelny.




Nerfy

Małe osłabienie runicznej wersji Spokoju ducha, które było nadwyraz mocne na potwory elitarne. Najbardziej jednak mnichów zaboli nerf bonusu zwiększającego prędkość ataku. No cóż wielu z Was będzie miało teraz okazję rozwijać styl gry oparty o uderzenia krytyczne lub regenerację siły duchowej.

Zmiany
  • Spokój ducha
    • Natychmiastowa karma
      • obrażenia są ograniczone do maksimum punktów życia mnicha
  • Siedmiostronne uderzenie
    • Nieprzerwany atak
      • zmiana opisu na: "Redukuje czas odnowienia do 23 sekund"
  • Mantra pomsty
    • odbite obrażenia są ograniczone do maksimum punktów życia celu

Poprawki do poprawki

Poprawiono w grze błąd związany z użyciem umiejętności Spokój ducha i Na pograniczu śmierci. Naprawiono również błąd z nieoczekiwanym przesuwaniem postaci mnicha używającego Porywistej szarży.

Warto byłoby też uporządkować nazewnictwo. Mantra pomsty w opisach wersji runicznych bywa nazywana jako Mantra kary. ;)

Kary pewnie nie będzie, ale takie "kwiatki"
wołają o pomstę do nieba ;)


Na zmiany, jak zwykle trzeba poczekać do środy.

1 komentarz:

  1. moje wrażenia są ogólnie pozytywne. silniejsze przedmioty wypadają w I akcie, co daje realną możliwość wyekwipowania się. koszty naprawy wzrosły dramatycznie :) dziwna sprawa - mam odczucie jakby gra zwolniła i nie wynika to ze zredukowania bonusu do szybkości ataku ;) przede wszystkim dotyczy to spirit generatorów - przedtem szybkość ataku każdego z nich dość wyraźnie się różniła teraz wydaje się być bardzo zbliżona (gram z 3 generatorami) - cóż może tylko mi się zdaje :)

    OdpowiedzUsuń