Nerfy
Małe osłabienie runicznej wersji Spokoju ducha, które było nadwyraz mocne na potwory elitarne. Najbardziej jednak mnichów zaboli nerf bonusu zwiększającego prędkość ataku. No cóż wielu z Was będzie miało teraz okazję rozwijać styl gry oparty o uderzenia krytyczne lub regenerację siły duchowej.
Zmiany
- Spokój ducha
- Natychmiastowa karma
- obrażenia są ograniczone do maksimum punktów życia mnicha
- Siedmiostronne uderzenie
- Nieprzerwany atak
- zmiana opisu na: "Redukuje czas odnowienia do 23 sekund"
- Mantra pomsty
- odbite obrażenia są ograniczone do maksimum punktów życia celu
Poprawki do poprawki
Poprawiono w grze błąd związany z użyciem umiejętności Spokój ducha i Na pograniczu śmierci. Naprawiono również błąd z nieoczekiwanym przesuwaniem postaci mnicha używającego Porywistej szarży.
Warto byłoby też uporządkować nazewnictwo. Mantra pomsty w opisach wersji runicznych bywa nazywana jako Mantra kary. ;)
Kary pewnie nie będzie, ale takie "kwiatki" wołają o pomstę do nieba ;) |
Na zmiany, jak zwykle trzeba poczekać do środy.
moje wrażenia są ogólnie pozytywne. silniejsze przedmioty wypadają w I akcie, co daje realną możliwość wyekwipowania się. koszty naprawy wzrosły dramatycznie :) dziwna sprawa - mam odczucie jakby gra zwolniła i nie wynika to ze zredukowania bonusu do szybkości ataku ;) przede wszystkim dotyczy to spirit generatorów - przedtem szybkość ataku każdego z nich dość wyraźnie się różniła teraz wydaje się być bardzo zbliżona (gram z 3 generatorami) - cóż może tylko mi się zdaje :)
OdpowiedzUsuń