Mnich uderza w ziemię dłońmi... |
Oto kolejna umiejętność, którą można testować w becie D3. Inner Sanctuary tworzy ochronny krąg na ziemi, przez który wrogowie nie mogą przejść. Warto dodać, że nie chroni przed atakami z dystansu lub czarami. Niby mało, a jednak kilka sekund nietykalności w walce wręcz może decydować o życiu Mnicha i jego przyjaciół.
Dodatkową zaletą Inner Sanctuary jest to, że Mnich może bić wrogów ze środka magicznego kręgu. Wchodzić do niego, wracać. Jeśli Mnichowi wystarczy mocy duchowej (Spirit), to może postawić dwa, a nawet trzy kręgi ochronne. To naprawdę potężna umiejętność.
...aby po chwili na ziemi pojawił się runiczny ochronny krąg. |
Nie możesz przejść!
Tak krzyczał Gandalf Szary do Balroga we "Władcy Pierścieni". Podobnie w Diablo 3, Inner Sanctuary może służyć Mnichowi, jako idealny sposób na blokowanie wąskich przejść w podziemiach.
Drugi pomysł to Inner Sanctuary na arenie PvP, jako sprytne utrudnianie wrogiej drużynie dostępu do miejsc, gdzie pojawiają się Health Globe (kule odzyskujące punkty życia).
W kółku zaznaczono Health Globe a strzałkami inne miejsca, gdzie także pojawiają się one na arenie. |
Użycie Kamienia Przywołania trwa 10 s. Inner Sanctuary trwa nawet 15 s. |
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz