Tak wygląda Templariusz na początku gry |
Grając w betę można zapoznać się z pierwszym kompanem. A kto to? To postać pomagająca w walce naszemu bohaterowi. Blizzard postanowił kontynuować fajny pomysł znany z "dwójki". W trzeciej części serii Diablo rozwinięto jednak możliwości sposobu walki kompana i dostosowania jego umiejętności do własnego stylu gry.
Wygląda na to, że Templariusz to klasyczny tank, który może także leczyć. Taki kompan będzie idealnym wsparciem dla Mnichów grających w stylu Hardcore.
Ciekawym i unikalnym wyposażeniem Templariusza będą relikwie. Poza tym, pomocnik będzie mógł używać do walki halabard i tarcz.
Warto wiedzieć o kompanach, że:
gracz może wybrać 1 z 2 umiejętności co 5 poziomów rozwoju kompana.
zmiana umiejętności Templariusza nie jest darmowa i kosztuje 750 szt. złota.
- zmianę umiejętności można zrobić tylko w mieście.
Poniżej opis umiejętności Templariusza, który przetłumaczyłem na polski w oparciu o to źródło.
Karta kompana: Templariusza |
Poziom 5
Leczenie: Leczy gracza lub Templariusza. Cooldown: 15 sec.
Interwencja: Przez 8 s. przyciąga uwagę wrogów atakujących gracza, gdy ten ma 75% punktów życia.
Poziom 10
Lojalność: Regeneruje życie wszystkim przyjaciołom wokoło Templariusza.
Zastraszenie: Wrogowie są spowolnieni o 80% przez 3 s. gdy trafią Templariusza.
Poziom 15
Szarża: Szarża na cel, zadająca 150% obrażeń broni i ogłuszająca przez 3 s. wszystkich wrogów w zasięgu 15 jardów.
Zaciekły atak: Zadaje potężny cios o sile 200% obrażeń broni plus 20-28 obrażeń fiz. Cooldown: 20 s.
Poziom 20
Inspiracja/Pobudzenie: Podnosi regenerację zasobów. Mana, Arcane Power,
Hatred, Discipline, Fury i Spirit +3 /1 s. Fury i Spirit: +30%
regeneracji. (?)
Strażnik: Gdy gracz ma mało punktów życia, Templariusz szarżuje na
pobliskich wrogów, zadaje im obrażenia i ogłusza na 3 s. Templariusz
leczy rannego gracza i regeneruje jego życie przez dalsze 15 s.
Cooldown: 1 min
A tak wygląda Templariusz w zaawansowanej fazie gry |
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz