Ciekawą informację z poradnika do Diablo 3, umieścił Darken. Dane te przetworzył Emmo w formie tabeli, która obrazuje wzrost poziomu trudności w Diablo 3.
Okazuje się, że liczba graczy wpływa nie tylko na liczbę punktów życia (PŻ) potworów. Rosną także obrażenia zadawane przez potwory.
Aktualizacja (12.06.2012):
Blizzard poinformował na swojej stronie o tym, że w grach wieloosobowych obrażenia zadawane przez potwory nie będą już wzrastać wraz z dołączaniem kolejnych osób do rozgrywki. Ilość życia potworów nadal zależy jednak od liczby graczy w drużynie.
Po czerwcowej poprawce obrażenia zadawane przez potwory zawsze wynoszą 100%.
Normal
# Graczy PŻ% Obrażenia%
1 100% 100%
2 175% 100%
3 250% 100%
4 325% 100%
Koszmar
# Graczy PŻ% Obrażenia%
1 100% 100%
2 185%
3 270%
4 355%
Piekło
# Graczy PŻ% Obrażenia%
1 100% 100%
2 195%
3 290%
4 385%
Inferno
# Graczy PŻ% Obrażenia%
1 100% 100%
2 210%
3 320%
4 430%
Moby na poziomie inferno mają kilkadziesiąt milionów hp , dmg na poziomie kilkuset tysięcy , w 4osobowym party te wartości są astronomiczne :D Czytałem gdzieś , że dps bierze górę nad redukcją obrażeń , co potwierdza tabela u góry . Jak nie planujemy być tankiem w drużynie powinno się nam grać całkiem przyjemnie :)
OdpowiedzUsuńncd
Exploding Palm to może być obowiązkowa umiejętność w drużynie na Inferno.
UsuńEP podobno ma zadawać 30% HP z poziomu normal . Solo > party
Usuńncd
Faktycznie, tak piszą testerzy, przeoczyłem ten wpis. Dzięki ncd.
UsuńŹr. http://diablo.incgamers.com/forums/showthread.php?823852-EP-Suck&p=8243667&viewfull=1#post8243667
jeszcze tylko 3, 4 dni ! :D
OdpowiedzUsuńPotrzebuje info na temat nocnej premiery w empiku w GD. ktos wie czy o 21 mozna juz kupic i spadac do domu czy sprzedaż rusza dopeiro po 24 ? pzdr
OdpowiedzUsuńByłem dziś w EMPIKu. Kierownik działu multimediów, obiecał potwierdzić do poniedziałku, o której warto być w sklepie. Dalej będę aktualizował temat na Facebooku.
Usuńok ok czekam na info w takim razie :] THX
OdpowiedzUsuńOk, Dzieki za info, czekam na dalsze informacje. Pozdro
OdpowiedzUsuń