Inferno
- Aby grać na tym poziomie trudności bohater musi mieć 60. poziom doświadczenia
- Punkty życia i zadawane obrażenia potworów są 6-7 krotnie większe, niż na poziomie trudności Piekło
- Potwory w akcie I mają 61. poziom, w II - 62. a w III i IV - 63.
- Najlepsze przedmioty macie szansę znaleźć właśnie tu
- Elitarne potwory mają okreslony, ale niewidoczny czas, po którym otrzymują więcej PŻ, jeszcze mocniejsze czary i zadają dodatkowe obrażenia - nie można ich wodzić za nos po całej mapie bez końca
Im głębiej w las, tym więcej drzew
Twórcy gry tak zaprojektowali grę, żeby gracze z wysokim poziomem bonusu do kradzieży życia (np. 9-12%) nie odzyskiwali zbyt dużo PŻ zadając ONS (obrażenia na sekundę, ang. DPS) rzędu 100 tysięcy.
Efektywność kradzieży życia na poszczególnych poziomach trudności mocno spada:
- Normalny = 100%
- Koszmar = 70%
- Piekło = 40%
- Inferno = 20%
Na jeden strzał
Wczoraj, po zabiciu Diablo na poziomie trudności Piekło, dziarsko ruszyłem podbijać I akt Inferno. 40 tysięcy PŻ, pancerz 50%, odporności 30% - wydawało mi się wystarczająco dużo, jednak zatrzymał mnie pierwszy zombie boss z obstawą w piwnicy.
Po godzinie gry udało mi się ubić 2 z 5 elitarnych grup. Przeżyłem tylko dlatego, że miałem dość dużo miejsca na taktyczne wycofywanie się. Jako ostatniego, udało mi się zwyciężyć bossa z takim zestawem zabawek: wir, mur, ścieżka ognia i przeklęte lasery (vortex, wall, molten, arcane enchanted).
Zabawa się dopiero zaczyna! Wiem, że to szaleństwo, ale spróbuję zagrać bardziej ofensywnie.
też rozpocząłem wczoraj grę na poziomie inferno. poszło łatwiej, niż się spodziewałem. bardzo szybko nabiłem 5 pkt męstwa nephalemów (z pierwszych 6 napotkanych grupek elito/champ tylko jedną odpuściłem). dotarłem do króla szkieletów. itemki mam zupełnie przeciętne - nic droższego niż 50-60k w domu aukcyjnym. build uniki/dps z combination strike i 3ma generatorami :) jeśli chodzi o balans dps-przeżywalność to ten build mieści się gdzieś bliżej wysokiego dps. łatwo wymieniając kilka runek, ewentualnie nawet 1-2 skille można zwiększyć przeżywalność albo odwrotnie potestować opcję z jeszcze większym dps. polecam spróbować gry trochę bardziej ofensywnej - sądząc po forach gra defensywna jest szalenie frustrująca. nie polecam przy tym swojego builda - jedyną umiejętnością leczącą w obecnej wersji jest tchnienie niebios (palący gniew). cóż kombinacja ciosów z 3ma generatorami zabiera trochę slotów na umiejętności ;)
OdpowiedzUsuńpozdrawiam
feyd
umki wyglądają tak:
Usuńhttp://eu.battle.net/d3/pl/calculator/monk#aUbZXh!dXg!Zcccbc
akt 2 okazał się znacznie większym wyzwaniem :) z braku sprzętu trzeba grać bardziej defensywnie (ofensywa jest szalenie droga, a nie zamierzam przepłacać - tym bardziej, że kolejny patch ma otworzyć możliwość znalezienia mocnych itemów także w akcie 1). mała podmianka skilli - mantra uniku (twardy cel), spokój ducha (którego dotychczas nie używałem) i tarcza (co pozwoliło na powrót do transcendencji, która z bonusami z itemów jest całkiem skuteczna) i przebijam się przez początkowe questy aktu 2. przy odpowiednich broniach (loh, as, lpss) można by z tarczy zrezygnować - już teraz różnica nie jest duża, ale jednak wyraźna, tarcza daje większą przeżywalność, skuteczność za mniejszą cenę :) itemki mam zdecydowanie nieidealne (najdroższy kosztował mnie 500k). kilka całkiem niezłych z życiem na sekundę udało mi się jakiś czas temu kupić wyjątkowo tanio. dziś ten stat też jest ceniony. w ogóle ceny są kosmiczne :)
OdpowiedzUsuńhttp://eu.battle.net/d3/pl/calculator/monk#agbThX!XYg!ZacYab
pzdro.
feyd