czwartek, 24 maja 2012

Pierwsze zmiany po premierze

Wracam właśnie z piekła. ;) Ale, ale dzisiaj nie o moich przygodach w grze. Warto natomiast wspomnieć o zmianach w umiejętnościach, które przygotował na szybko Blizzard.

Fakt nr 1.

Mnich był prawie nieśmiertelny - pisałem o tym w marcu, a po premierze na filmie pokazał to znany gracz Athene. W jego grupie grało 4 mnichów używających rotacji Spokój ducha, Siedmiostronne uderzenie i Oślepiający błysk.



Drugim powodem zmian była zbyt mocny efekt leczenia. Miał on swoje przyczyny w błędzie gry oraz nieprzemyślanym do końca sposobie zaprojektowania umiejętności runicznej Pełnia ochrony - wspomniał o tym dzisiaj Bashiok.

O tym, że Mantra uzdrawiania w runicznej wersji Pełnia ochrony, jest najmocniejszym sposobem leczenia, pisałem już w styczniu...


Blizzard postanowił doprowadzić do względnego stanu równowagi grę drużyny już "śmiertelnych" mnichów.

Oto poprawki do umiejętności z ostatnich kilku dni:


  • Grzmiące pięści
    • Wzbudzenie
      • Usunięto problem, który sprawiał, że regeneracja siły duchowej była wyzwalana przez trafienia krytyczne pochodzące z innych źródeł, jak na przykład z umiejętności Powalający podmuch
  • Mantra uzdrawiania
    • Mantra uzdrawiania będzie teraz prawidłowo zapewniać podwójny efekt leczenia w pierwszych 3 sekundach po aktywacji, a nie poczwórny, jak poprzednio (w opisie wciąż widoczna będzie stara wartość)
    • Pełnia ochrony
      • Ilość absorbowanych obrażeń jest teraz ograniczona do wartości leczenia zapewnianego przez Mantrę uzdrawiania w ciągu pierwszych 3 sekund od aktywacji.
  • Spokój ducha
    • Opanowanie
      • Czas trwania niewrażliwości na efekty kontroli u pobliskich sojuszników został skrócony z 2 do 1 sekundy
Przydałoby się również poprawić sposób wyświetlania czasu odnowienia umiejętności, na które wpływa Ikona Ytara.

Polskie nazwy...

Od dziś będę starał się używać tylko polskich nazw: Mięsny Jeż czy Medalion Geralta to fajne spolszczenia. Zastanawia mnie natomiast co chcieli osiągnąć twórcy opisując jeden z przedmiotów jako Pastorał Nathanka?

No cóż. De gustibus...

3 komentarze:

  1. Mysle, ze do Natanka nawet nie dotrze taka informacja ;) Aczkolwiek, smieszne to jest. Szkoda tylko, ze za rok, czy dwa lata juz niewiele ludzi bedzie wiedziec o co dokladnie chodzi w tej nazwie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. A tak na marginesie to czy moglbym gdzies na blogu znalezc informacje pomocne podczas tworzenia builda postaci? Jakie statystyki sa najwazniejsze dla Mnicha, logika podpowiada, ze zrecznosc powinna byc wyzej rozwinieta od sily. Jest gdzies jakis poradnik?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zręczność - daje mnichowi bonus do zadawanych obrażeń oraz zwiększa szansę na unik. Przy odpowienim wyborze um. pasywnej wzmacnia także pancerz.
      Witalność - PŻ.
      To podstawa. Reszta zależy od stylu gry.

      Usuń