Od stuleci ludzie szukają sposobu na znalezienie perpetuum mobile - wiecznie ruchomej maszyny, która - w dużym skrócie - produkuje więcej energii niż zużywa. To, co nie udało się naukowcom, prawdopodobnie udało się twórcom klasy Mnicha. :)
Perpetuum mobile? |
Energią świętego wojownika jest Spirit. Czy to możliwe, aby Mnich bez przerwy biegał, w tym samym czasie lecząc się, a także spowalniając i zadając obrażenia wrogom?
Teoretycznie jest to możliwe.
Hipoteza
Do doświadczenia wykorzystamy następujące umiejętności (link = build widoczny na zdjęciu wyżej):
Tempest Rush - w każdej dowolnej odmianie runicznej, która zwiększa prędkość ruchu lub redukuje obrażenia wrogów
Inner Storm - czyli runiczne Sweeping Wind, które po spełnieniu pewnych warunków, regeneruje 3 Spirit na sekundę
Circular Breathing - czyli runiczna Mantra of Healing, która regeneruje 3 Spirit na sekundę
Chant of Resonance - umiejętność pasywna, która miedzy innymi regeneruje 2 Spirit na sekundę
The Guardian's Path - umiejętność pasywna, która miedzy innymi przy użyciu broni dwuręcznej zwiększa regenerację Spirit o 25%
Transcendence - umiejętność pasywna, która leczy wielokrotność wykorzystanego przez Mnicha Spirit.
Bilans
Ile zasobów energii zużywa, a ile regeneruje Mnich?
15 Spirit na starcie, a następnie 10 Spirit podczas channelingu Tempest Rush.
Oznacza to, że na 60. poziomie Mnich może leczyć się minimum 620 punktów życia na sekundę z Tanscendence i kolejne 320 punktów życia z Circular Breathing. Razem jest to minimum 940 punktów życia na sekundę.
Dlaczego minumum? Ponieważ efekt leczenia za pomocą Transcendence wzmacniać mogą także przedmioty.
Po dodaniu regeneracji pasywnej z pozostałych umiejętności Mnich może bez jednego uderzenia wytworzyć równo 10 Spirit
(3+3+2)*125% = 10 Spirit
Warto podkreślić, że nie dodaliśmy do tego regeneracji Spirit z przedmiotów oraz umiejętności Templariusza - Inspire - zwiększającej regenerację Spirit o kolejne 12%.
Bilans energetyczny takiego stylu "gry" wynosi w tym momencie zero, jednak dzięki przedmiotom i towarzyszowi jest możliwość wytwarzania jeszcze więcej zasobów.
Perpetuum mobile!
Ciekawe, ale czy praktyczne i możliwe do wykorzystania w grze? ;)
Aktualizacja (28.03):
Używając broni 1,01 APS Mnich biegł ok. 13 sekund zanim skończył się Spirit.
Używając broni 1,67 APS Mnich biegł ok. 8 sekund zanim skończył się Spirit.
Wniosek? Im wolniejsza broń, tym lepszy bilans energetyczny. :)
To chyba wariant maksymalnie defensywy bo obrażeń to tu nie za wiele... Tak czy inaczej ciekawy pomysł.
OdpowiedzUsuńWariant "Wariat", czyli jak przebiec z punktu A do punktu B w ciekawy sposób :)
Usuńciekawe ale faktycznie tak jak wspomniał Combine456, coś za coś... trzeba znaleźć balans, a 'równowaga' w świecie dla mnicha to wszystko :P lol
OdpowiedzUsuńWszystko fajnie tylko że channeling w umiejętności Tempest Rush ma wyższą częstotliwość niż raz na sekundę.
OdpowiedzUsuńhttp://www.youtube.com/watch?v=tLLwtVx18DE
od 48 sekundy.
W cyt. przez Ciebie filmie, Tempest Rush pochodzi z beta patcha 13, gdzie koszt na sekundę był wyższy niż obecnie i wynosił 15 Spirit/s, teraz jest to 10 Spirit/s.
UsuńZrobiłem testy i aktualizację tematu.
UsuńZacnie postąpiłeś. Dobra robota.
UsuńMasz racje koszt po patchu 15 się zmniejszył ale częstotliwość spalania tych 10pkt spiritu jest zależna od szybkości ataku i nie definiuje się 10Spirit/sekunda tylko 10Spirit/channel. Odniosłem się do tego filmiku bo widać na nim jak w trakcie trwania Tempest Rush są widoczne skoki zmniejszające spirit w częstotliwości większej niż co 1sec.
OdpowiedzUsuńZaiste, ciekawa uwaga. Dziękuję.
UsuńTen komentarz został usunięty przez administratora bloga.
OdpowiedzUsuńByle jak, ale się zachowuj.
OdpowiedzUsuńSplugawione dziecię Diablików podstępnie przekradło się do bram klasztoru z nadzieją, że zmąci panujący tam spokój jednak jeden z Mnichów z politowaniem trzasnął zgubę w płaską łepetynę i strącił z powrotem do otchłani, gdzie jego miejsce.
OdpowiedzUsuńDobre :D
OdpowiedzUsuń