"Mnich z bonusem 100% do znajdywania magicznych przedmiotów szuka grupy" |
Wuluxar, polski przedstawiciel Blizzarda potwierdził, że bonusy +Magic Find, +Gold Find i +XP dla grup graczy będą jednak działać inaczej, niż zakładano. Bonusy te będą równe dla każdej postaci w grupie i zależne sumy bonusów wszystkich graczy.
Jeśli grupa składa się z 4 graczy a ich łącznie statystyki to +50% MF, +20% GF i +10% XP, każdy z tych graczy będzie miał +12,5% MF, +5% GF i +2,5% XP będąc w takiej grupie.
W pierwszym momencie sądziłem, że to znakomity pomysł. Chociaż twórcy gry rozwiązali problemy z MF, które wcześniej opisałem, pojawiły się kolejne wątpliwości.
Wątpliwości
Jeśli poziom trudności Inferno będzie tak trudny, jak zapowiada Blizzard, to w 4-osobowej grupie, albo wszyscy powinni mieć podobny poziom +MF, albo tylko jeden z graczy powinien mieć ten bonus maksymalny.
Wszystko po to, aby zachować równowagę pomiędzy zwiększaniem szansy na "szczęście" a zmniejszaniem szansy na "śmierć". ;)
W grze 4 przyjaciół raczej nie będzie problemu, bo drużyna z pewnością dzielić się będzie znalezionymi przedmiotami. A co z tzw. random party?
Chciwość jest ślepa
Mam nadzieję, że kłopotu nie sprawi także próba skompletowania drużyny z 4 nieznajomych graczy. Niektórzy mogą nie chcieć grać z osobami, które mając mniej +MF. Nie chcę, aby +MF, +GF były nowym "Gear Score" znanym z World of Warcraft. Chciwość potrafiła zniechęcić wielu do gry lub zabić niejedną przyjaźń.
20% MF więcej
Wuluxar potwierdził, że grający z towarzyszem dostępnym do wynajęcia otrzymują tak jak dotychczas 20% bonusu do statystyk typu 'adventure' z bonusu widocznego na panelu towarzysza.
Dzisiaj piszą o tym wszystkie duże portale. A na szaolin.pl można było przeczytać o tym już 3 miesiące temu. :)
prawdopodobnie, albo będzie składać mf osoby do item runów( 400 do podziału na party), albo 1 osob full mf a reszta full staty, co nie zmienia faktu, że MF jest pure solo statystyką
OdpowiedzUsuń