piątek, 16 marca 2012

Beta patch 15 dla Mnicha (aktualizacja 18.03)


Portal diablofans.com opublikował nieoficjalną listę zmian w beta patch 15. Zwróćcie uwagę na Serenity, które ma o ponad 50% zmniejszony czas odnowy.

Od teraz tę umiejętność można użyć co 20 sekund, a w formie runicznej działać będzie nawet przez 4 sekundy. To tak, jakby Mnich był nieśmiertelny przez prawie 1/5 gry. Czuję świst nerf-bata ;)

Aktualizacja 18.03
Zapomniałem napisać o jeden istotnej rzeczy. Mnich otrzymał umiejętność pasywną - Beacon of Ytar, która obniża czas odnowienia wszystkich umiejętności o 15%.



Nie jest to jednak nowa umiejętność. Można ją było zobaczyć w becie do listopada 2011. Wówczas działała nieco inaczej.



Serenity to mało efektowna, ale bardzo efektywna umiejętność defensywna - dla przypomnienia film.




Podoba mi się zmiana Cyclone Strike, która pozwoli na częstsze użycie tej umiejętności. Sensowna jest też poprawka runicznej umiejętności Boon of Protection, która pozwoli na użycie tej wersji mantry leczenia nawet przez osoby bez refleksu. ;)


  • Beacon of Ytar
    • nowa umiejętność pasywna
  • Cyclone Strike
    • koszt zmniejszony z 75 do 50 Spirit 
    • obrażenia zmniejszone z 150% do 100%
    • Sunburst
      • nazwa zmieniona z Conflagration
      • bonus ma 25% szansę na aktywowanie strachu
      • czas zwiększony z 1,5 do 2 sekund
    • Soothing Breeze 
      • leczenie zmniejszone z 2326 do 1240
    • Eye of the Storm
      • koszt zmniejszony z 45 do 30 Spirit
  •  Dashing Strike
    • przy braku Spirit zamienia się w podstawowy atak (Aktualizacja 17.03)
  • Mantra of Healing
    • Boon of Protection
      • czas działania zwiększony z 1 do 2 sekund 
      • absorpcja zwiększona z 10% do 15% maksymalnego życia
  • Serenity 
    • czas odnowienia zmniejszony z 45 do 20 sekund
    • Peaceful Repose
      • leczenie zmniejszone z 13954-17055 do  6202-7752
    • Ascension 
      • czas bonus działania zmniejszony z 5 do 4 sekund
    • Tranquility
      • czas bonus działania zmniejszony z 3 do 2 sekund
  • Sweeping Wind
    • czas działania bonusu zwiększony z 5 do 6 sekund
    • Inner Storm
      • bonus regeneracji zmniejszony z 5 do 3 Spirit

5 komentarzy:

  1. Jak ci to wyszło , że 4s z 20s to 1/4 nie wiem :D Reszta zmian sensowna , serenity będzie w każdym buildzie (w obecnej formie) , nie zmienili kosztów mantry co wg. mnie eliminuje spamowanie tej umiejętności :(
    ncd

    OdpowiedzUsuń
  2. Party : 4mnichów , każdy z Serenity Tranquility i Beacon of Ytar .
    8s nieśmiertelności na 17s cooldowna , do tego Inner Sanctuary Consecration i jesteśmy nietykalni praktycznie cały czas . Do tego 4mantry - można mieć 4? Co o tym sądzisz Valkmen ? Po premierze chętnie wziąłbym udział w jakimś co-op'ie :)
    ncd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajny pomysł! Mantry chyba się nie nakładają - sprawdzimy ;)

      Usuń
  3. Ja wolałbym być na co dzień jedynym Mnichem w party bo jako jedyny potrafiłbym robić rzeczy których inni nie potrafią:)Wydaje mi się, że taka rozgrywka będzie ciekawsza jeśli zespoli się atuty różnych klas w jednej drużynie każdy będzie miał swoją rolę i swoje miejsce w party. Ale pomysł ciekawy nieraz dla odmiany pewnie chętnie zagram w "zakon atakuje" :D.

    OdpowiedzUsuń