- pokonując grupę rzadkich potworów lub czempionów gracz zdobywa cenny łup oraz bonus, które pozwoli na znajdowanie większych ilości złota oraz magicznych przedmiotów
- bonus pojawia się na poziomie 60. postaci
- bonus zniknie, jeśli gracz zmieni umiejętność zwykłą, runiczną czy pasywną, albo wyjdzie z gry
- w ramach dodatkowej nagrody, jeśli gracz zabije bossa podczas działania bonusu, otrzyma dodatkowy łup
- bonus będzie wzmacniał się nie więcej niż 5-krotnie
- bonus nie zniknie w wyniku śmierci bohatera
- bonus wpływa na modyfikator Magic Find i Gold Find tylko bohatera, a nie całej drużyny
- wyjście z gry bohaterem lub zerwanie połączenia z serwerem gry na chwilę nie powoduje utraty bonusu
- czas działania bonusu nie został jeszcze ustalony, może to być 15 lub 60 minut
System w fazie testów
Wartości premii do znajdowania magicznych przedmiotów i złota, podobnie jak ilości dodatkowego łupu zdobytego po zabiciu bossa, podczas trwania bonusu mogą się zmienić. Blizzard sprawdza, czy efekt wzmocnienia powinien się kumulować, jak długo ma trwać i czy śmierć bohatera powinna go przerywać.
Twórcy Diablo 3 chcą mieć pewność, że wzmocnienie to jest wystarczająco silne, aby pozostawanie w jednej grze na dłużej było bardziej opłacalne niż rozpoczynanie nowej. Z drugiej strony, jeśli okaże się ono zbyt silne, wtedy powstanie ryzyko, że krótkie rozgrywki mogą nie wydawać się warte zachodu.
Blizzard chce, aby system ten zachęcił graczy do pozostania przy obranym buildzie, wybrania obszaru gry, który im się podoba i wyczyszczenia go z grup rzadkich potworów i czempionów w drodze do bossa, a także sprawi, że walka z tym bossem będzie opłacalna. Jeśli celem jest rozegrać krótszą sesję, to można będzie ją zakończyć w takim momencie. Jeśli gracz będzie miał więcej czasu, najskuteczniejszym sposobem na kontynuowanie rozgrywki będzie pozostać w tej samej grze i ruszyć po następnego bossa.
Komentarz
Skoro każdy może mieć bonus "Męstwo Nefalemów" tzn, że jeszcze więcej osób będzie siedziało jeszcze więcej czasu przy grze i będzie znajdywało jeszcze wiecej przedmiotów, które będzie chciało sprzedać na RMAH z jeszcze większym zyskiem.
Spodziewany efekt?
Większe zyski Blizzarda z prowizji na RMAH, przy równoczesnym niedużym spadku cen przedmiotów z uwagi na dużą podaż. Mogą wzrosnąć natomiast ceny złota, ponieważ więcej osób będzie musiało naprawiać przedmioty po śmierci bohatera.
Komentarz
Skoro każdy może mieć bonus "Męstwo Nefalemów" tzn, że jeszcze więcej osób będzie siedziało jeszcze więcej czasu przy grze i będzie znajdywało jeszcze wiecej przedmiotów, które będzie chciało sprzedać na RMAH z jeszcze większym zyskiem.
Spodziewany efekt?
Większe zyski Blizzarda z prowizji na RMAH, przy równoczesnym niedużym spadku cen przedmiotów z uwagi na dużą podaż. Mogą wzrosnąć natomiast ceny złota, ponieważ więcej osób będzie musiało naprawiać przedmioty po śmierci bohatera.
Fajna sprawa system ten będzie motywował do grania dłuższych sesji najlepiej w co-opie z uwagi na fakt, że bonus będzie tracony w chwili zmiany ustawień w buildzie. Grając samemu na wyższych poziomach może być tak, że zmiana umiejętności będzie konieczna przed walką z bossem (to tylko moje przypuszczenia) zaś w drużynie wystarczająca będzie odpowiednia taktyka pod bossa bez takich zmian z zachowaniem bonusów:).
OdpowiedzUsuńJuż to widze oczami wyobraźni;
OdpowiedzUsuń-wszyscy mają?
-5
-5
-5
Dobra wchodzimy
dlatego dobrze ze nie rozchodzi sie po druzynie, inaczej pojawilyby sie problemy, ludzie chcieli by tylko postacie na maksymalnym 'stacku' z nephalem valoru ;p
Usuń