sobota, 17 marca 2012

"Polska reklama" Diablo 3

Dziś bardziej poważnie. Chciałbym pokazać, jak bardzo głośno może być w Polsce o Diablo 3. Bynajmniej nie dzięki twórcom, wydawcy lub graczom.

Zanim obejrzycie film, wpierw zachęcam do lektury "Religie a Diablo". Wydaje mi się, że dzisiejszy wpis, w pewnym stopniu, jest to kontynuacja tamtego tematu.

14 marca 2012, o Diablo 3 wypowiedział się znany w polskich mediach suspendowany kapłan Piotr Natanek.


To tylko fragment nagrania, którego całość znaleźć można na stronie gloria.tv (od ok. 8 min).

Linkując tylko ten fragment chciałbym podzielić się z Wami refleksją o tym, jak wielki rów niezrozumienia być może jest między ludźmi, którzy "walczą z demonami" w grach i rzeczywistości. Smutne to.


Z góry proszę o powściągliwość emocji w ewentualnych komentarzach.

1 komentarz:

  1. tylko czekać aż mój przyjaciel z dzieciństwa (zagorzały fan Diablo II z którym spędziłem wiele miesięcy grając wspólnie)- obecnie przyszły ksiądz da mi kazanie w tym temacie. (parę miesięcy temu dostałem od niego artykuł potępiający gry komputerowe) LOL :D

    OdpowiedzUsuń