niedziela, 6 maja 2012

Cosplay i nocna premiera Diablo 3

Cosplay - zabawa w przebieranie, hobby krawieckie, pasja graczy
a może coś więcej? (źr.)

Cosplay, czyli przebieranie się za postacie m.in. z gier wideo to znane zjawisko kultury masowej. Chociaż premiera Diablo 3 przed nami, gra doczekała się już swojej wiernej grupy fanów przebierających się we własnoręcznie przygotowane stroje.



źr.

A zrobienie takiego stroju to trudna praca. Przykład - wykonanie skórzanego stroju i naręcznych ostrzy dla mniszki zajęło Christinie Sims aż 8 miesięcy! Wysiłek został doceniony. Podczas konwentu fanów BlizzCon w 2010, artystka zdobyła pierwsze miejsce w konkursie.


Najnowsza sesja Mniszki znalazła się także na oficjalnej stronie Diablo 3.


Jay Wilson i mniszka z zespołu cosplay - Spiral Cats (źr.)


Podczas jednego z wywiadów Jaya Wilsona w Korei, można było zobaczyć w jego towarzystwie inną Mniszkę. Więcej zdjęć artystki możecie zobaczyć na koreańskiej stronie o cosplay.


Fanom Diablo 3, którzy zamierzają spotkać się 14 maja na nocnej premierze Diablo 3 w warszawskim centrum handlowym "Złote Tarasy" przypominam, że jedną z atrakcji zapowiadaną przez organizatorów jest właśnie "konkurs przebierańców".

Nocne Oczekiwanie

Skoro już mowa o nocnej premierze Diablo 3. Do Warszawy się nie wybieram, ale 14. maja zamierzam odwiedzić gdański EMPIK (ul. Podwale Grodzkie 8, vis a vis Dworca Głównego PKP) i tam inkantować mantrę gry w oczekiwaniu na północ. ;)

  • znajdźcie swoje miasto na stronie Blizzarda
  • zróbcie foty z nocnej premiery Diablo 3
  • wrzućcie je na stronę społecznościową Szaolin.pl
  • może uda się Wam zrobić zdjęcie jakiegoś Mnicha lub Mniszki ;)

7 komentarzy:

  1. Bylem w lodzkim Empiku w Manufakturze. Nocna premiera ma wygladac w taki sposob, ze po 22:00 maja zaczac sie warsztaty... cokolwiek to oznacza. Pracownicy Empiku niebardzo umieli mi wytlumaczyc co ma sie wtedy dziac. O 23:45 sklep zostanie zamkniety (domyslam sie, ze klienci beda wypraszani). Natomiast sprzedaz zacznie sie po polnocy (z 14 na 15 maja).

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki Valkemen. Ja wybieram się do Gliwic będę oblegać tamtejszy Empik z Daibo :D Już odliczam dni na kalendarzu będzie Super Hell Yeah !!!

    P.S. Dzwoniłem do Empiku ale oni dopiero dziś się dowiedzieli, że będzie u nich ta impreza z wejściem Diablo III

    OdpowiedzUsuń
  3. Christinie Sims wygląda mega :)
    Odbiegając od tematu , filmie http://www.youtube.com/watch?v=Ld5eBk3AuPg
    1:50 - 2:14 mnich strzela 14 Spinning Flame Kick , z moich wyliczeń wyszło mi 20+ regeneracji spiritu/s . Widać jakich umiejętności użył mnich , ciekawi mnie jaka może być maksymalna regeneracja/s . Valkmen wiesz coś więcej ?
    ncd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wygląda na to, że przedmioty mają max 2,5 Spi/s czyli 2 razy broń naręczna i kamień ducha = 7,5 Spi/s. Do tego:
      Inner Storm 3 Spi/s
      Circular Breathing 3 Spi/s
      Chant of Resonance 2 Spi/s
      i bonus od Templara +10%
      to razem: 17 Spi/s dla dwóch broni jednoręcznych lub mając daibo i Guardian's Patch (+25% regeneracji) = 17,5 Spi/s

      Usuń
  4. Świetny blog.
    Trafiłem na niego z jakiegoś linku z forum Blizzarda, szukałem info właśnie o mnichu, którym postanowiłem grać w D3. :)
    Właśnie skończyłem czytać, a przeczytałem od początku. Fajnie się czyta i obserwuje jak ewoluowało D3.
    Całkiem niezła robota i przyjemna lektura. :)

    Do zobaczenia w Sanktuarium.
    Ekard

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko od początku?! Ja nie dałbym rady na 1 raz i dlatego musiałem podzielić czytanie na 198 wpisów ;)

      Usuń
    2. Nie no, nie na jeden raz.
      Rozłożyło to się w czasie leciutko. :)

      Usuń