wtorek, 29 maja 2012

Kombinacja ciosów

Jeszcze przed premierą gry zastanawiałem się, jak działa Kombinacja ciosów. Czy wiecie, że to jedna z niewielu umiejętności pasywnych mnicha, która ma ofensywne zastosowanie.

Było 6, są 4 umiejętności generujące siłę ducha. Opis do zmiany! 

Kombinacja ciosów, pozwala na wzmocnienie wszystkich obrażeń maksymalnie do 32% przy użyciu 4 różnych ataków generujących siłę ducha. To styl gry mało praktyczny, ale sensowne jest użycie chociaż jednego lub dwóch ataków generujących siłę ducha. 16% większe obrażenia to już dość mocny bonus.

Na pasku bonusów mnicha niestety nie widać obecnie efektu wzmocnienia, jaki daje Kombinacja ciosów.

Warto też pamiętać, że jeden rodzaj ataku odświeża wszystkie bonusy z użytych pierwszy raz umiejętności - innymi słowy - nie trzeba używać trzech różnych ataków, aby mnich otrzymywał stale 3x8%=24% bonus do obrażeń.


Błąd w grze

Ponad tydzien temu gracze odnaleźli błąd. Za każdym razem, gdy mnich używa np. Powalającego podmuchu lub Eksplodującej dłoni, otrzymuje dodatkowe bonusy zwiększenia obrażeń z Kombinacji ciosów.

Efektem błędu był dość duży wzrost obrażeń. Być może Blizzard zdecyduje się na szybką poprawkę (jeśli już tego nie zrobił).

Na zdjęciu wyraźnie widać, jak obrażenia rosną z 11000 do prawie 28000.

Przed użyciem Kombinacji ciosów...

...i po użyciu - wyraźnie widoczny zbyt wysoki wzrost obrażeń

Przypuszcza się, że wszystko dlatego, że w jednym z beta patchów Powalający podmuch i Eksplodującą dłoń zmieniono z umiejętności generującej na umiejętność używającą siłę ducha. Zmieniono kolor ikon, ale zapomniano najwidoczniej zmienić też mechanikę gry...

Ciekawostka matematyczna

W opisie Kombinacji ciosów, wciąż przeczytać można, że mnich ma sześć ciosów generujących siłę duchową. Tak naprawdę są tylko cztery. :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz