niedziela, 5 lutego 2012

Jak dobrze użyć Combination Strike

Większość Kamieni Runicznych dla umiejętności generujących Spirit wzmacnia co trzeci atak. Jest jednak kilka, które zmieniają w ciekawy sposób także pierwszy i drugi atak.

Jeśli nie wiesz co to jest combo i o czym piszę, zerknij tutaj. Jeśli rozumiesz zasadę działania combosów to zapraszam do dalszej lektury.

Odpowiedni wybór kombinacji ciosów - pierwszego, drugiego i trzeciego - pozwoli na maksymalne wykorzystanie ostatniej umiejętności w arsenale Mnicha - Combination Strike. Trzy różne ataki generujące Spirit spowodują wówczas wzmocnienie obrażeń nawet o 24%!

Warto to mieć na uwadze, ponieważ Mnich ma (niestety) niewiele umiejętności pasywnych, które mają ofensywny charakter.


Mój ranking i komentarze

Dopóki w praktyce nie będzie można ocenić przydatności każdego z combosów, moimi faworytami - wg opisów są:
  1. Fists of Fury
  2. Thunderclap 
  3. Blazing Fists
  4. Breaking Wave
  5. Piercing Trident
  6. Lightning Flash

Poniżej mój komentarz i lista umiejętności z Kamieniami Runicznymi, które wzmacniają:

Pierwszy i drugi cios:

  • Fists of Thunder
    • Lightning Flash - każdy atak zwiększa szansę na unik, raczej się nie przyda do pełnego wykorzystania Combination Strike
    • Thunderclap - dobrze sprawdza się jako pierwszy i drugi atak, jednak tylko pierwszy cios pozwala na krótki teleport; wydaje się, że to najbardziej pewny i prosty w działaniu combos
    • Static Charge - niby fajny atak, niestety sprawdza się dobrze tylko wówczas, gdy Mnich ciągle używa Fists of Thunder
    • Quickening - sporo zależy od sprzętu i poziomu atakowanego potwora
  • Deadly Reach
    • Strike from Beyond - sporo zależy od sprzętu
  • Crippling Wave
    • Breaking Wave - słaby bonus dla pierwszego ciosu, natomiast dobry jest dla drugiego, który zadaje i zwiększa obrażenia wielu celom przed Mnichem
    • Mangle - bonus zwiększa obrażenia broni każdego z trzech ciosów, jednak jako bonus tylko do pierwszego lub drugiego ciosu wydaje się słabszy niż Breaking Wave
    • Concussion - uwaga taka sama jak w przypadku Breaking Wave
    • Rising Tide - sporo zależy od sprzętu i poziomu atakowanego potwora, jednak jako bonus tylko do pierwszego ciosu wydaje się słaby
  • Way of the Hundred Fists
    • Blazing Fists - sporo zależy od sprzętu i poziomu atakowanego potwora, jednak w tym wypadku bonus wzmacnia się przy kolejnych atakach, więc warto wziąć to pod uwagę
    • Spirited Salvo - trudno mi ocenić ten combos, ponieważ nie do końca znany jest sposób działania Way of the Hundred Fists; 15% szansa to nie dużo dla jednego ciosu, ale przy kilku to już dość solidny bonus
Tylko pierwszy cios:
  • Deadly Reach
    • Strike from Beyond - sporo zależy od sprzętu i poziomu atakowanego potwora
  • Way of the Hundred Fists
    • Fists of Fury - jeden z najciekawszych combosów na pierwszy cios, spore obrażenia a dodatkowo daje możliwość dobiegnięcia do celu
Tylko drugi cios:
  • Deadly Reach
    • Piercing Trident - zwiększa zasięg i obszar obrażeń - mocne!
  • Way of the Hundred Fists
    • Hands of Lightning -  trudno mi ocenić ten combos, ponieważ nie do końca znany jest sposób działania Way of the Hundred Fists; 

Przykład combo  

Fists of Fury + Breaking Wave + Creeping Demise

  1. Way of the Hundred Fists - pierwszy cios pozwala podbiec do celu, zadać mu dodatkowe obrażenia przez 5 sekund.
  2. Combination Strike zwiększa obrażenia o kolejne 8% przez 3 sekundy
  3. Crippling Wave - drugi cios zwiększy obrażenia o 15% na 5 sekund celom stojącym przed Mnichem.
  4. Combination Strike zwiększa obrażenia o kolejne 8% (łącznie 16%) przez 3 sekundy
  5. Exploding Palm - trzeci cios spowoduje krwawienie 5 celów przez 3 sekundy. 
  6. Combination Strike zwiększa obrażenia o kolejne 8% (łącznie 24%) przez 3 sekundy
Póki co nie wiadomo jeszcze, czy bonus Combination Strike odświeża się automatycznie przy kolejnych atakach. Mimo to zapowiada się niezła miazga! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz