Jeśli nie wiesz co to jest combo i o czym piszę, zerknij tutaj. Jeśli rozumiesz zasadę działania combosów to zapraszam do dalszej lektury.
Odpowiedni wybór kombinacji ciosów - pierwszego, drugiego i trzeciego - pozwoli na maksymalne wykorzystanie ostatniej umiejętności w arsenale Mnicha - Combination Strike. Trzy różne ataki generujące Spirit spowodują wówczas wzmocnienie obrażeń nawet o 24%!
Warto to mieć na uwadze, ponieważ Mnich ma (niestety) niewiele umiejętności pasywnych, które mają ofensywny charakter.
Mój ranking i komentarze
Dopóki w praktyce nie będzie można ocenić przydatności każdego z combosów, moimi faworytami - wg opisów są:
- Fists of Fury
- Thunderclap
- Blazing Fists
- Breaking Wave
- Piercing Trident
- Lightning Flash
Poniżej mój komentarz i lista umiejętności z Kamieniami Runicznymi, które wzmacniają:
Pierwszy i drugi cios:
- Fists of Thunder
- Lightning Flash - każdy atak zwiększa szansę na unik, raczej się nie przyda do pełnego wykorzystania Combination Strike
- Thunderclap - dobrze sprawdza się jako pierwszy i drugi atak, jednak tylko pierwszy cios pozwala na krótki teleport; wydaje się, że to najbardziej pewny i prosty w działaniu combos
- Static Charge - niby fajny atak, niestety sprawdza się dobrze tylko wówczas, gdy Mnich ciągle używa Fists of Thunder
- Quickening - sporo zależy od sprzętu i poziomu atakowanego potwora
- Deadly Reach
- Strike from Beyond - sporo zależy od sprzętu
- Crippling Wave
- Breaking Wave - słaby bonus dla pierwszego ciosu, natomiast dobry jest dla drugiego, który zadaje i zwiększa obrażenia wielu celom przed Mnichem
- Mangle - bonus zwiększa obrażenia broni każdego z trzech ciosów, jednak jako bonus tylko do pierwszego lub drugiego ciosu wydaje się słabszy niż Breaking Wave
- Concussion - uwaga taka sama jak w przypadku Breaking Wave
- Rising Tide - sporo zależy od sprzętu i poziomu atakowanego potwora, jednak jako bonus tylko do pierwszego ciosu wydaje się słaby
- Way of the Hundred Fists
- Blazing Fists - sporo zależy od sprzętu i poziomu atakowanego potwora, jednak w tym wypadku bonus wzmacnia się przy kolejnych atakach, więc warto wziąć to pod uwagę
- Spirited Salvo - trudno mi ocenić ten combos, ponieważ nie do końca znany jest sposób działania Way of the Hundred Fists; 15% szansa to nie dużo dla jednego ciosu, ale przy kilku to już dość solidny bonus
- Deadly Reach
- Strike from Beyond - sporo zależy od sprzętu i poziomu atakowanego potwora
- Way of the Hundred Fists
- Fists of Fury - jeden z najciekawszych combosów na pierwszy cios, spore obrażenia a dodatkowo daje możliwość dobiegnięcia do celu
- Deadly Reach
- Piercing Trident - zwiększa zasięg i obszar obrażeń - mocne!
- Way of the Hundred Fists
- Hands of Lightning - trudno mi ocenić ten combos, ponieważ nie do końca znany jest sposób działania Way of the Hundred Fists;
Przykład combo
Fists of Fury + Breaking Wave + Creeping Demise
- Way of the Hundred Fists - pierwszy cios pozwala podbiec do celu, zadać mu dodatkowe obrażenia przez 5 sekund.
- Combination Strike zwiększa obrażenia o kolejne 8% przez 3 sekundy
- Crippling Wave - drugi cios zwiększy obrażenia o 15% na 5 sekund celom stojącym przed Mnichem.
- Combination Strike zwiększa obrażenia o kolejne 8% (łącznie 16%) przez 3 sekundy
- Exploding Palm - trzeci cios spowoduje krwawienie 5 celów przez 3 sekundy.
- Combination Strike zwiększa obrażenia o kolejne 8% (łącznie 24%) przez 3 sekundy
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz