Fiu, fiu. Beta patch nr 13 to prawdziwa rewolucja. Wychodzi na to, że w umiejętnościach Mnicha dokonano ok. 160 zmian - nie licząc zmiany odblokowania poziomu poszczególnych umiejętności.
Na pierwszy rzut oka może się wydawać, że umiejętności Mnicha zostały dość mocno osłabione. Uważam, że największy wpływ na poprawki w umiejętnościach ma zmiana poziomu odblokowania umiejętności oraz równoczesne wprowadzenie zmian w systemie umiejętności.
Jak wspomina Jay Wilson, w nowym systemie runy nie mają rang – każda runa stanowi odpowiednik Kamieni Runicznych 4–5 poziomu z poprzedniego systemu. Ulepszanie umiejętności i run (prawdopodobnie) następować będzie przez wymianę coraz lepszych przedmiotów.
Poniżej (nieopisane w beta patch nr 13) zmiany w umiejętnościach Mnicha:
- Blinding Flash
- Self Reflection
- czas działania zmniejszony z 7 do 4 sekund
- Blind and Confused
- szansa zmniejszona z 30% do 25%
- Blinding Echo
- czas uruchomienia zwiększony z 3 do 6 sekund
- czas działania zmniejszony z 2,5 do 0,5 sekundy
- Searing Light
- bonus zwiększono z 50% do 60%
- opis zmieniony z "affected enemies" na "Elite Monsters" (Aktualizacja 01.03)
- Faith in the Light
- Breath of Heaven
- koszt zmniejszony z 50 do 25 Spirit
- dodany 15 sekundowy czas odnowienia
- leczenie zwiększone z 9490-14235 do 15421-20166
- Circle of Scorn
- obrażenia zwiększone z 30% do 96%
- Circle of Life
- leczenie zwiększone z 12337-18505 do 20047-26216
- Blazing Wrath
- obrażenia zwiększone z 12% do 15%
- Infused with Light
- regeneracja zwiększona z 1 do 6 Spirit
- czas działania zmniejszony z 8 do 5 sekund
- Penitent Flame
- czas działania zmniejszony z 2,25 do 1,5 sekundy
- obrażenia usunięte
- Chant of Resonance
- regeneracja zwiększona z 1 do 2 Spirit
- Crippling Wave
- obrażenia zmniejszone z 110% do 100%
- redukcja prędkości ruchu zmniejszona z 50% do 30%
- redukcja prędkości ataku zmniejszona z 35% do 20%
- czas zmniejszony z 5 do 3 sekund
- Mangle
- obrażenia zmniejszone z 143% do 130%
- Concussion
- redukcja obrażeń zmniejszona z 40% do 20%
- czas działania zmniejszony z 5 do 3 sekund
- Rising Tide
- regeneracja zwiększona z 4 do 5 Spirit
- Breaking Wave
- obrażenia zmniejszone z 15% do 10%
- czas działania zmniejszony z 5 do 3 sekund
- Cyclone Strike
- obrażenia zmniejszone z 275% do 150%
- Eye of the Storm
- redukcja kosztu zwiększona z 11 do 30 Spirit
- Implosion
- obrażenia zmniejszone z 322% do 150%
- Conflagration
- obrażenia zmniejszone z 322% do 150%
- Wall of Wind
- nazwa zmieniona z Slipstream
- szansa na unik zmniejszona z 32% do 20%
- Soothing Breeze
- leczenie zmniejszone z 21352 do 4448
- Dashing Strike
- obrażenia zmniejszone z 160% do 80%
- Way of the Falling Star
- prędkość ruchu zmniejszona z 40% do 25%
- Flying Side Kick
- ogłuszenie zmniejszone z 2,8 do 2 sekund
- Quicksilver
- redukcja kosztu zwiększona z 4 do 5 Spirit
- Soaring Skull
- spowolnienie zwiększone z 50% do 60%
- czas spowolnienia zmniejszony z 7 do 2 sekund
- Blinding Speed
- szansa na unik zmniejszona z 32% do 20%
- czas zwiększony z 2 do 3 sekund
- Deadly Reach
- Piercing Trident
- obrażenia zmniejszone z 130% do 100%
- Keen Eye
- pancerz zmniejszony z 125% do 50%
- czas działania zmniejszony z 7 do 5 sekund
- Scattered Blows
- obrażenia zwiększone z 100% do 150%
- Strike from Beyond
- regeneracja zwiększona z 4 do 10 Spirit
- Foresight
- obrażenia zmniejszone z 30% do 18%
- Exploding Palm (Aktualizacja 01.03)
- obrażenia krwawienia zmniejszone z 65% do
60%50% - The Flesh is Weak
- obrażenia zmniejszone z 15% do 12%
- Strong Spirit
- regeneracja zwiększona z 4 do 5 Spirit
- Creeping Demise
- liczba celów zmniejszona z 5 do 2
- Impending Doom
- czas zmniejszony z 7 do 5 sekund
- Essence Burn
- obrażenia zmniejszone odpowiednio z 78% do 72% i z 39% do 36%
- Fists of Thunder
- Bounding Light
- obrażenia zmniejszone z 156% do 67%
- Lightning Flash
- szansa na unik zwiększona z 11% do 16%
- Static Charge
- obrażenia zmniejszone z 120% do 35%
- czas zmniejszony z 7 do 5 sekund
- Quickening
- regeneracja zwiększona z 4 do 15 Spirit
- Thunderclap
- obrażenia zwiększone z 30% do 35%
- Guardian's Path
- szansa na unik zwiększona z 10% do 15%
- regeneracja zwiększona z 20% do 25% Spirit
- Inner Sanctuary
- koszt zwiększony z 20 do 30 Spirit
- czas zmniejszony z 8 do 6 sekund
- Safe Haven
- leczenie zwiększone 777,1 do 2966
- Sanctified Ground
- spowolnienie zwiększone z 45% do 60%
- Consecration
- czas zmniejszony z 12 do 8 sekund
- Circle of Protection
- redukcja obrażeń zmniejszona z 40% do 35%
- Forbidden Place
- obrażenia zmniejszone z 169% do 150%
- Lashing Tail Kick
- obrażenia zmniejszone z 225% do 200%
- Sweeping Armada
- odrzut zmniejszony z 200% do 150%
- spowolnienie zmniejszone z 4 do 2 sekund
- Spinning Flame Kick
- obrażenia zmniejszone z 263% do 240%
- Scorpion Sting
- ogłuszenie zmniejszone z 2,2 do 1 sekundy
- Hand of Ytar
- obrażenia zmniejszone z 263% do 200%
- spowolnienie zwiększone z 60% do 80%
- czas zmniejszony z 4 do 2 sekund
- Mantra of Evasion
- szansa na unik zmniejszona z 25% do 15%
- szansa na unik podczas bonusu 3 sekund zmniejszona z 25% do 15%
- Hard Target
- pancerz zmniejszony z 120% do 30%
- Divine Protection
- czas zmniejszony z 8 do 3 sekund
- czas odnowienia zmniejszony z 120 do 90 sekund
- Wind Through the Reeds
- prędkość ruchu zmniejszona z 7% do 5%
- Perseverance
- efekt skrócenia utraty kontroli nad postacią zmniejszony z 30% do 20%
- Backlash
- obrażenia zmniejszone z 78% do 42%
- Mantra of Retribution
- Retaliation
- obrażenia zmniejszone z 70% do 60%
- Transgression
- prędkość ataku zmniejszona z 16% do 8%
- Indignation
- szansa na ogłuszenie zmniejszona z 70% do 20%
- Against All Odds
- regeneracja zmniejszona z 4 do 3 Spirit
- Collateral Damage
- obrażenia zmniejszone z 69% do 45%
- Mantra of Healing
- leczenie podczas bonusu 3 sekund zmniejszone z 2965,6 do 2372,5
- Circular Breathing
- nazwa zmnieniona z Soothing Breeze
- regeneracja zwiększona z 1,4 do 3 Spirit
- Boon of Protection
- efekt absorpcji zmniejszony z 25% do 10% f
- czas zmniejszony z 10 do 1 sekundy
- Heavenly Body
- witalność zmniejszona z 30% do 10%
- Time of Need
- odporności zmniejszone z 35% do 20%
- Mantra of Conviction
- obrażenia zmniejszone z 20% do 12%
- obrażenia podczas bonusu 3 sekund zmniejszone z 40% do 24%
- Overawe
- obrażenia zmniejszone z 37% do 24%
- Intimidation
- redukcja obrażeń zmniejszona z 30% do 10%
- Dishearten
- spowolnienie zmniejszone z 39% do 30%
- Reclamation
- leczenie zmniejszone z 1779-2372 do 534-652
- Submission
- obrażenia zmniejszone z 17% do 14%
- Mystic Ally
- Water Ally
- obrażenia zwiększone z 65% do 120%
- spowolnienie zmniejszone z 45% do 30%
- Fire Ally
- obrażenia zwiększone odpowiednio z 60% do 80% i z 13% do 48%
- Air Ally
- obrażenia zmniejszone z 20% do 10%
- szansa na regenerację zmniejszona z 10% do 2%
- regeneracja zwiększona z 11 do 100 Spirit
- Eternal Ally
- obrażenia zmniejszone z 52% do 44%
- szansa na odrodzenie zmniejszona z 75% do 50%
- czas odrodzenia zmniejszony z 7 do 5 sekund
- Earth Ally
- bonus życia zmniejszony z 50% do 10%
- obrażenia zmniejszone z 78% do 60%
- czas prowokacji zmniejszony z 25 do 3 sekund
- Resolve
- redukcja obrażeń zmniejszona z 30% do 25%
- Serenity
- Peaceful Repose
- Leczenie zmniejszone z 34994-42705 do 35587-41518
- Reap What is Sown
- obrażenia zmniejszone z 60% do 30%
- Instant Kharma
- obrażenia zmniejszone z 85% do 50%
- Seven Sided Strike
- obrażenia zmniejszone z 160% do 111%
- Sudden Assault
- obrażenia zmniejszone z 208% do 144%
- Several Sided Strike
- Liczba ataków zmniejszona z 11 do 9
- Pandemonium
- Szansa na ogłuszenie zmniejszona z 40% do 25%
- Czas ogłuszenia zwiększony z 3 do 7 sekund
- Sustained Attack
- redukcja czasu odnowienia zmniejszona z 8 do 7 sekund
- Fumilating Onslaught
- obrażenia zwiększone z 30% do 111%
- Sieze the Initiative
- Pancerz zwiększony z 25% do 100% zręczności
- Sixth Sense
- bonus z uderzenia krytycznego zmniejszony z 50% do 30%
- Sweeping Wind
- obrażenia zmniejszone odpowiednio z 20% do 15% i z 60% do 45% (przy trzech bonusach)
- Blade Storm
- obrażenia zmniejszone odpowiednio z 26% do 25% i z 78% do 75% (przy trzech bonusach)
- Fire Storm
- obrażenia zmniejszone odpowiednio z 18% do 15% i z 54% do 45% (przy trzech bonusach)
- Inner Storm
- regeneracja zwiększona z 1,8 do 5 Spirit
- Master of Wind
- czas zwiększony z 9 do 10 sekund
- Cyclone
- obrażenia zmniejszone z 43% do 20%
- Tempest Rush
- obrażenia zmniejszone z 170% do 50%
- spowolnienie zwiększone z 50% do 60%
- czas zmniejszony z 3 do 2 sekund
- Northern Breeze
- redukcja kosztu zmniejszona z 15 do 5 na sekundę
- Flurry
- spowolnienie zwiększone z 62% do 80%
- Slipstream
- Redukcja obrażeń zmniejszona z 50% do 25%
- Bluster
- Redukcja obrażeń celu zmniejszona z 45% do 20%
- Wave of Light
- Obrażenia zmniejszone odpowiednio z 450% do 150% i z 450% do 150%
- Wall of Light
- Obrażenia zmniejszone z 585% do 240%
- Explosive Light
- obrażenia zwiększone z 143% do 330%
- Empowered Wave
- Redukcja kosztu zwiększona z 25 do 40 Spirit
- Blinding Light
- ogłuszenie zmniejszone z 3,5 do 3 sekund
- Pillar of the Ancients
- obrażenia zmniejszone odpowiednio z 330% do 240% i z 429% do 240%
- Way of the Hundred Fists
- Hands of Lightning
- liczba ataków zmniejszona z 12 do 10
- Blazing Fists
- prędkość ruchu zmniejszona z 8% do 5%
- prędkość ataku zmniejszona z 16% do 5%
- Fists of Fury
- obrażenia zmniejszone z 30% do 10%
- Spirited Salvo
- regeneracja zwiększona z 4 do 15 Spirit
- Windforce Flurry
- obrażenia zwiększone z 175% do 250%
Przy tworzeniu tej listy korzystałem też z tego spisu zmian.
Dobra robota ! Dzięki temu patchowi moim dd będzie Way of the Hundred Fists - Windforce Flurry :D Pierwszy raz widzę możliwość urzywania 3 generatorów i tu mam pytanie . Jak to jest z systemem combo ? Jest możliwość kontrolowania każdego z 3ciosów (np. 1-FoF , 2-CW , 3-WoTF , cały czas w takiej kolejności) bez opóźnień i pomyłek w kombinacji ? 2 pytanie , powiedzmy że wszedł nam ten combo i dostajemy 3x8% dmg buff'a za Combination Strike (chyba taka nazwa) , co później jeżeli używamy powiedzmy 1 generatora , "stack" się zmniejszy do 1x8% ?
OdpowiedzUsuńMoim zdaniem Combination Strike działa w ten sposób, że po prostu: po każdym użyciu (lub tuż po wybraniu skilla) innego generatora w przeciągu 3 sekund dostajesz bonus 8% dmg. Załóżmy, że FoF, CW, WoTF trwają sekundę i atakujesz nimi tylko raz: po 1s (1 skillu) 8% dmg; po 2s (2 skillu) 16% dmg; po 3s (24% dmg), po 4s 16%dmg (bonus od FoF wygasł), po 5s 8% dmg, po 6s 0.
UsuńPrzy używaniu tylko 1 generatora dostaniesz tylko raz bonus 8% dmg.
Nie "odszyfrowałem" nazw umiejętności jakich użyłeś, ale najprościej będzie, gdy obejrzysz sobie filmy z danymi umiejętnościami - zobaczysz jak długo animuje się 1.,2.,3. hit. Jeśli postać na filmiku nie miała żadnego sprzętu (1.00 aps), to założyłbym, że mnich powinien być w stanie uderzyć 2x szybciej z dobrym ekwipunkiem. Teraz musisz stwierdzić sam czy uda Ci się klikać w takiej częstotliwości :)
Osobiście uważam, że combo złożone z 3 generatorów razem z używaniem ich odpowiednim do sytuacji, a nie klikaniem 3 przycisków zawsze w tej samej kolejności będzie bardzo trudne do realizacji.
spore zmiany, 90% skilli ma pomniejszono ilosc obrazen. jednym slowem potwory bedzie ubic trudniej. mam nadzieje ze gra bedzie wyzwaniem, szczegolnie na inferno.
OdpowiedzUsuń