Przy okazji dyskusji o szansie na unik (Dodge), mrq zwrócił uwagę, że wartość tej statystyki u jego Mnicha nie jest taka, jak należałoby się spodziewać.
Test
Sprawdziłem to zwiększając stopniowo ilość Zręczności (Dexterity) w założonym ekwipunku Mnicha.
Wynik
Do 100 punktów Zręczności
13. poziomowy Mnich, aby zwiększyć o 1% szansę na unik musi zainwestować 10 punktów w Zręczność. To wiadomo od beta patcha nr 10.
Powyżej 100 punktów Zręczności
sytuacja zmienia się. Z chwilą, gdy Zręczność wynosi 101 i więcej, aby zwiększyć szansę na unik o 1% , 13. poziomowy Mnich musi zainwestować aż 40 punktów w Zręczność.
Wnioski
Patrząc na powyższy test można spodziewać się, że na 60 poziomie doświadczenia osiągnięcie 100% szansy na unik będzie niemożliwe. Na pewno nie wystarczy do tego zdobycie kilkuset punktów Zręczności.
Do prawdy, świetna robota z tym blogiem Valkemen. Keep up the good work!
OdpowiedzUsuńA jak jest w koncu z tymi atrybutami (sila, zrecznosc itd)? Z tego co pamietam mialy byc rozdawane losowo przez komputer. Zmienilo sie cos i sami bedziemy je rozkladac?
OdpowiedzUsuńWszystkie klasy dostają atrybuty przy każdym wzroście poziomu doświadczenia, ale oprócz tego mogą podnosić ich wartość zakładając przedmioty.
Usuńaha czyli nic sie nie zmienilo. a juz myslalem, ze bedziemy miec wiekszy wplyw na statystyki postaci ;[
Usuń