czwartek, 26 stycznia 2012

Nieopisane zmiany Mnicha - beta patch 10. Zręczność najważniejsza dla Mnicha




Beta patch nr 10. Tym razem doliczyłem się 20 zmian w umiejętnościach Mnicha.

Zanim przejdę do szczegółowych opisów zmian w umiejętnościach zobaczcie, jak ważna dla Mnicha będzie teraz Zręczność (Dexterity):

Dla Mnicha 1 punkt zręczności to 1% obrażeń i 0,1% uniku
niezależnie od poziomu doświadczenia bohatera

  • 1 punkt siły = 1 punkt pancerza
  • 1 punkt zręczności = 1% obrażeń i 0,1% uniku
  • 1 punkt intelektu = 1 punkt życia z kul życia
  • 1 punkt witalności = 10 punktów życia
Sprawdziłem, czy Zręczność (jak poprzednio Precyzja) zwiększa bezpośrednio też szansę na uderzenie krytyczne: nie zwiększa.

Szansa na uderzenie krytyczne może być zwiększona
przez przedmioty i umiejętności, nie przez Zręczność.


Redukcja obrażeń fizycznych przez pancerz zależy od poziomu wroga:
  • 14 punktów pancerza = 12,28% redukcji obrażeń vs.2 poziomowemu potworowi
  • 15 punktów pancerza = 9,09% redukcji obrażeń vs.2 poziomowemu potworowi
Na uwagę zasługują przede wszystkim zmiany w wartościach leczenia, zwiększonych kilkukrotnie. Ma to zapewne związek z tym, ze jeden punkt żywotności daje teraz 10 punktów życia (wcześniej było ok. 4). Blizzard zreflektował się też i zwiększył (w stosunku do przedmiotów z takim samym bonusem) wielkość leczenia za pomocą Transcendence.
Templariusz, też leczy mocniej.

  • Blinding Flash
    • czas działania zmniejszony z 5 do 3 sekund
    • Bonus nietrafienia działa przez cały czas trwania oślepienia
    • Dodano informację o tym, że elitarne potwory ocknął się szybciej
    • Self Reflection
      • czas działania zmniejszony z 9 do 7 sekund
    • Faith in the Light 
      • czas działania zmniejszony z 5 do 3 sekund
  • Breath of Heaven
    • leczenie  zwiększone z 1299-1949 do 9490-14235
    • Circle of Life
      • leczenie  zwiększone z 1689-2534 do 12337-18505
  • Cyclone Strike
    • Soothing Breeze
      • leczenie  zwiększone z 2924 do 21352
  • Fists of Thunder
    • dodano opis: generuje Spirit szybciej niż inne umiejętności z powodu dużej prędkości ataku
  •  Inner Sanctuary
    •  Safe Haven
      • leczenie  zwiększone z 105,6 do 771,1
  • Mantra of Conviction
    • Reclamation 
      • leczenie  zwiększone z 244-325 do 1779-2372
  • Mantra of Healing
    • leczenie  zwiększone z 81,2 do 593,1
    • leczenie przez 3 sekundy zwiększone z 406,1 do 2965,6
    • Sustenance
      • leczenie  zwiększone z 162,4 do 1186,2
  • Seize the Initiative
    • zmieniono opis, zamiast "atak wpływa na obronę" jest "zręczność wpływa na pancerz"
  • Serenity
    • czas odnowienia zmniejszony z 60 do 45 sekund
    •  Peaceful Repose
      • leczenie  zwiększone z 4791-5847 do 34994-42705
  • Transcendence 
  • leczenie zwiększone z 16,2 do 118,6
  • Seven-Sided Strike
    • obrażenia zwiększone z 115% do 160%
    • Sudden Assault
      • obrażenia zwiększone z 150% do 208%

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz