Dziś ponownie o prędkości ataków. Kto przeoczył poprzedni wpis - zapraszam.
Pewien beta-tester opisał swoje ciekawe doświadczenie, w którym zmierzył prędkość ataków. Wnioski, które zaprezentował w grudniu 2011 (beta patch nr 9) potwierdzają jednak prawidłowość opisaną w aktualizacji bety nr 10 - Fists of Thunder generuje Spirit szybciej niż inne umiejętności z powodu dużej prędkości ataku.
Wyniki testu
Spójrzcie na liczby:
Crippling Wave - ok. 15% szybszy od normalnego ataku
Deadly Reach - ok. 35% szybszy od normalnego ataku
Exploding Palm - ok. 45% szybszy od normalnego ataku
Fists of Thunder - ok. 55% szybszy od normalnego ataku
Aha, w testach użyto daibo (o prędkości 1,1) i dwóch broni naręcznych (1,4). Sweeping Wind i Way of the Hundred Fists, z racji ograniczeń bety do 13. poziomu doświadczenia bohatera, nie były testowane.
Pytanie
Dlaczego dwie pierwsze umiejętności są wolniejsze od trzeciej i czwartej?
Wnioski
Jak słusznie zauważył inny gracz - pierwszy i drugi cios umiejętności Crippling Wave i Deadly Reach, potrafią uderzyć kilku wrogów na raz. Exploding Palm i Fist of Thunder tylko w trzeciej fazie mają atak obszarowy.
Różne prędkości ataków czterech testowanych umiejętności powodują, że pomimo zupełnie innego sposobu działania są tak samo dobre dla Mnicha. O wykorzystaniu ich siły decyduje Mnich i wybrany styl walki.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz