Dziś kilka animacji Exploding Palm z Kamieniami Runicznymi. Warto nie tylko obejrzeć, ale także przeczytać do końca! A jeśli ktoś wciąż nie wie, skąd wzięła się nazwa tej umiejętności to proponuję zajrzeć do tekstu z października 2011. Na końcu jest stosowny filmik. ;)
Wracając do mojej ulubionej umiejętności Mnicha.
Kolejne filmy prezentują 4 z 5 wersji umiejętności Exploding Palm, która bez Kamieni Runicznych wygląda tak:
Kolejne filmy prezentują 4 z 5 wersji umiejętności Exploding Palm, która bez Kamieni Runicznych wygląda tak:
Essence Burn - w wolnym tłum. Esencja Spalania - wg mnie ta angielska nazwa mogłaby równie dobrze być hasłem w reklamie środka na spalanie tłuszczu. :)
Jak działa? Co trzeci cios powoduje palenie się celu. Gdy cel zginie paląc się, powoduje eksplozję płomieni podpalających następne cele. Najważniejsze jest to, że efekt ten może się automatycznie przenieść na kolejne palące się i wybuchające cele.
Zwróćcie także uwagę, że jest to jedyna odmiana Exploding Palm, która podczas wybuchu uwzględnia obrażenia broni, a nie ilość punktów życia wrogów. Animacja taka sobie.
Jak działa? Co trzeci cios powoduje palenie się celu. Gdy cel zginie paląc się, powoduje eksplozję płomieni podpalających następne cele. Najważniejsze jest to, że efekt ten może się automatycznie przenieść na kolejne palące się i wybuchające cele.
Zwróćcie także uwagę, że jest to jedyna odmiana Exploding Palm, która podczas wybuchu uwzględnia obrażenia broni, a nie ilość punktów życia wrogów. Animacja taka sobie.
Creeping Demise - w wolnym tłum. Narastająca Śmierć - moim zdaniem najbardziej przydatna odmiana Exploding Palm. Błękitny Kamień Runiczny powoduje, że Mnich nakłada efekt krwawienia na 5 celów na raz.
Swoista "Rzeźnia nr 5", jeśli wiecie o czym piszę ;) Animacja bez fajerwerków, liczy się efekt. Właściwie to pięć efektów na raz.
Impending Doom - w wolnym tłum. Nadchodząca Zagłada - wydłuża czas krwawienia. Niby nic, ale przy dość szybkich atakach to może być mocny bonus. Jak działa mechanika krwawienia przeczytacie tutaj.
Ciekawostką jest fakt, że Impending Doom to także nazwa amerykańskiej grupa muzycznej, która gra chrześcijański death metal. :)
Strong Spirit - w wolnym tłum. Silny Duch - jeśli cel ginie i wybucha krwawiąc, Mnich odzyskuje kilka punktów Spiritu za każdy cel, który otrzymał obrażenia podczas pierwotnej eksplozji. Mocne zwłaszcza, gdy cel ma mało punktów życia.
Animacja umiejętności otrzymała mleczną barwę Spiritu. Nic specjalnego.
Brak jest animacji The Flesh is Weak - w wolnym tłum. Słabe Ciało. Swoją drogą, ta nazwa pochodzi z Ewangelii św. Mateusza (26:41). Tak, tak!
Czuwajcie i módlcie się, abyście nie ulegli pokusie; duch wprawdzie ochoczy, ale ciało słabe.
Zaś po angielsku:
Watch and pray, that ye enter not into temptation: the spirit indeed is willing, but the flesh is weak.Nie zdziwię się, jeśli inni odkryją więcej nawiązań do rzeczywistych nazw, osób lub zdarzeń.To przecież w stylu Blizzarda.
Aktualizacja (17.01)
Znalazłem film obrazujący The Flesh is Weak (ostatnia animacja):
Ja osobiście wybiorę exploding palm z złotym kamieniem runicznym, który dostarcza 4 ducha, od każdego moba trafionego przez wybuch.
OdpowiedzUsuńCzysto teoretycznie przyjmując, że mamy do czynienia z 10 przeciwnikami w grupce, możemy dostać 40 ducha. Za jednym razem!!nie wliczając kompletu kombo czyli 18=3*6 (1 cios generuje 6 ducha).
Jeszcze nie znalazłem lepszego sposobu na tak szybko regenerację ducha u innych klas.
Jest to bardzo ważne gdy bazujesz na atakach wymagających zasobu.
Gdyby to zmienili, wtedy postawie na kamień błękitny, który robi niezły rozpiernicz.