poniedziałek, 30 stycznia 2012
Dobrymi chęciami piekło jest wybrukowane
Czy tytuł odpowiada chęciom Blizzarda w kwestii przerobienia animacji ataków Mnicha tak, aby można było zobaczyć w jego dłoniach używane bronie? Całe szczęście raczej tak, inaczej na grę musielibyśmy czekać znacznie dłużej.
Sprawa animacji Mnicha nie jest nowym tematem wśród graczy, ale w ustach przedstawiciela Blizzarda znalazła się przy okazji odpowiedzi na zupełnie inny temat.
Bashiok wyjaśnia, jak bardzo twórcy Diablo 3 chcieliby, aby Mnich pokazywał swoje bronie przy użyciu wszystkich umiejętności. Niestety jest kupa innych rzeczy do zrobienia. :)
Tysiąc animacji do zmiany?
Bashiok tłumaczy i zwraca uwagę na ogrom prac, jakie cały sztab artystów, programistów i testerów musiałby przeznaczyć na ulepszenie każdej z umiejętności Mnicha. Niestety liczby nie kłamią.
Jeśli uwzględni się, że większość z ponad 20 umiejętności świętego wojownika ma kilka sekwencji animacji, a następnie pomnoży to przez wszystkie rodzaje broni (policzyłem, jest ich dziewięć, nie licząc tarcz) używanych przez każdą z obu płci (czyli Mnicha i Mniszkę), to może okazać się, że do przerobienia byłoby łącznie tysiąc animacji lub cytując samego Bashioka to "40 lub więcej animacji dla pojedynczej umiejętności"!
Aż takim estetą nie jestem. Z bronią lub bez, nie przeszkadza mi sposób, w jaki walczy Mnich. Zresztą możecie zobaczyć sami, ile tego naprawdę jest w becie D3 - a to przecież tylko niewielka część znanych umiejętności:
Animacje Deadly Reach (link)
Animacje Crippling Wave (link)
Animacje Exploding Palm (link)
Animacje Lashing Tail Kick (link)
Animacje Dashing Strike (link)
Animacje Inner Sanctuary (link)
Subskrybuj:
Komentarze do posta (Atom)
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz