Najpierw proszę przeczytać o zmianach w systemach gry, które opisał Jay Wilson. Jeśli już je znacie, to przejdźmy do tego, co moim zdaniem najważniejsze.
Wyrzucona zostanie obrona, atak i precyzja z zestawu głównych charakterystyk:
- Rolę obrony (Defence) przejmie pancerz (Armor)
- Premia do odporności na obrażenia fizyczne przejmie rolę pancerza
- Premia do szansy na trafienie krytyczne zastąpi precyzję
Jay Wilson napisał:
Wprowadzamy te zmiany, by charakterystyki postaci były bardziej intuicyjne[...]
fizycznych za pomocą dwóch atrybutów - pancerza oraz obronymagicznych za pomocą dwóch atrybutów - odporności i obrony
Nowy system - dobry dla Mnicha
Zamiast starego systemu, już w patchu nr 10 zmienione zostaną główne charakterystyki postaci na: siłę, zręczność, inteligencję i witalność, a korzyści płynące z każdej z tych charakterystyk przedstawiają się dla Mnicha następująco:
Siła
do pancerza
Zręczność
do obrażeń dla mnicha i do uników
Inteligencja
do punktów zdrowia z kul
Witalność
do zdrowia
Wg mnie zmiany te spowodują, że Mnich będzie inwestował przede wszystkim w Zręczność, Siłę i Witalność. Inteligencja będzie najmniej ważną statystyką, o ile umiejętności leczące Mnicha będą tak dobre lub nawet lepsze od kul zdrowia (Health Globes).
Szczególnie interesujący wydaje atrybut Zręczności, gdy przyjrzymy się umiejętności pasywnej: Sixth Sense (Szósty Zmysł). Zwiększenie obrażeń, większa szansa na uderzenia krytyczne i szansa na uniki. 3 w 1! Czego chcieć więcej? :)
Pytanie brzmi, jak wyglądać będzie po zmianach Seize the Initiative, które dotyczyło usuniętych atrybutów obrony (Defence) i ataku (Attack).
Nie pozostaje nam teraz czekać, aż Jay Wilson zrealizuje swoją obietnicę i przedstawi kolejne zmiany w systemach umiejętności i run.
Cierpliwość jest cnotą. :)
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz