Tempest Rush (w wolnym tłumaczeniu Nawałnica) znakomicie współdziała z umiejętnością pasywną Transcendence, która leczy podczas zużywania Spiritu. Pełna bańka Spiritu (150) wystarcza na ok. 9 sekund biegu - wystarczająco dużo, aby wyjść z każdego oblężenia. To będzie genialna umiejętność w trybie Hardcore.
Deadly Reach w wersji Piercing Trident (w wolnym tłumaczeniu Przeszywający Trójząb) był już pokazywany podczas BlizzCon 2011 oraz na emulatorach. Blinding Flash w wersji Self Reflection (w wolnym tłumaczeniu to Odbicie) dzięki runie zwiększa czas oślepienia o sekundę.
Fists of Thunder w wersji Bounding Light (w wolnym tłumaczeniu Przeskakujące Światło). Trzeci cios zamiast odepchnięcia wrogów wystrzeliwuje seryjną błyskawicę, która przeskakuje na kilka innych celów w pobliżu. Zalety tego ciosu to największa prędkość i dobry atak obszarowy przy trzecim ciosie (AoE). (o prędkościach ataków przeczytacie tutaj).
Fists of Thunder w wersji Lightning Flash (w wolnym tłumaczeniu Błysk Błyskawicy). Każdy atak zwiększa szansę na unik. Bonus działa przez 2 sekundy. Łącznie z innymi umiejętnościami oraz przedmiotami z dużą ilością Zręczności (Dexterity) mój Mnich miał ponad 50% szansę na unik (Dodge). (jak działa unik przeczytacie tutaj).
Ostatni film pokazuje Dashing Strike w wersji Way of the Falling Star (w wolnym tłumaczeniu Styl Spadającej Gwiazdy). To znana i przydatna umiejętność z BlizzCon 2011, która pozwala na zwiększenie prędkości biegu po ataku na potwora. Uwaga, Mnich nie przyśpieszy, jeśli nie zaatakuje celu.
Na filmie wykorzystałem Way of the Falling Star, aby uciec z komnaty. Zwróćcie uwagę na niebieską animację widoczną za Mnichem pod sam koniec filmu.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz