czwartek, 9 lutego 2012

Wspólne granie a skarby i doświadczenie


Dwóch beta-testerów - Soda i Bootes - sprawdziło, jak blisko trzeba stać od innej postaci z drużyny, aby otrzymać punkty doświadczenia (potocznie po ang. XP lub exp), gdy ona rąbie potwory. Nie ważna jest odległość od potwora, ale właśnie od kumpla z drużyny.

źr.: http://i.imgur.com/bQfvz.jpg



Okazuje się, że bohater musi być nie dalej niż 2/3 wielkości mini-mapy - inaczej 1,5 wielkości ekranu - od reszty drużyny, aby otrzymać doświadczenie i mieć szansę na łup.

źr.: http://diablo.incgamers.com/blog/comments/the-radius-of-experience-sharing

Dobrze skomentowała to Elly z portalu diabloincgamers. Nie ma żadnego sensu, aby po tym odkryciu i potwierdzeniu informacji przez Bashioka, grać w oderwaniu od reszty członków drużyny.

Dwa wyjątki

Wyjątek stanowią questy. Niezależnie, czy się stoi w mieście, czy gdziekolwiek indziej doświadczenie, nagrody lub łupy otrzymywane przy ukończeniu questu przez innego gracza, otrzyma także nasz bohater.

Drugim wyjątkiem jest oczywiście walka z finałowym bossem (w przypadku bety to Skeleton King). Jeśli gracz nie zaakceptuje zaproszenia do walki, traci szansę na łup.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz