Dwóch beta-testerów - Soda i Bootes - sprawdziło, jak blisko trzeba stać od innej postaci z drużyny, aby otrzymać punkty doświadczenia (potocznie po ang. XP lub exp), gdy ona rąbie potwory. Nie ważna jest odległość od potwora, ale właśnie od kumpla z drużyny.
źr.: http://i.imgur.com/bQfvz.jpg |
Okazuje się, że bohater musi być nie dalej niż 2/3 wielkości mini-mapy - inaczej 1,5 wielkości ekranu - od reszty drużyny, aby otrzymać doświadczenie i mieć szansę na łup.
źr.: http://diablo.incgamers.com/blog/comments/the-radius-of-experience-sharing |
Dobrze skomentowała to Elly z portalu diabloincgamers. Nie ma żadnego sensu, aby po tym odkryciu i potwierdzeniu informacji przez Bashioka, grać w oderwaniu od reszty członków drużyny.
Dwa wyjątki
Wyjątek stanowią questy. Niezależnie, czy się stoi w mieście, czy gdziekolwiek indziej doświadczenie, nagrody lub łupy otrzymywane przy ukończeniu questu przez innego gracza, otrzyma także nasz bohater.
Drugim wyjątkiem jest oczywiście walka z finałowym bossem (w przypadku bety to Skeleton King). Jeśli gracz nie zaakceptuje zaproszenia do walki, traci szansę na łup.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz