środa, 14 września 2011

Umiejętności Mnicha cz. 2

Blizzard zrobił nam dużą niespodziankę - o czym pisałem wczoraj - i umieścił na swojej stronie społecznościowej kalkulator umiejętności.

Proponuję na chwilę oderwać się od przyjemnego zajęcia wymyślania swojego stylu gry Mnichem i skupić na nowych umiejętnościach pasywnych (Passive Skills).

Autorzy gry obdarowali dość hojnie świętego wojownika a wybór 3 z 13 umiejętności pasywnych może przyprawić o ból głowy nawet najbardziej wybrednego fana Diablo.

Resolve* (od 10. poziomu)
Obrażenia zadane przez Mnicha powodują, na krótki czas, zmniejszenie obrażeń wroga.



The Guardian's Path (10)
Podczas używania dwóch broni Mnich ma większą szansę na unik ataku. Podczas używania broni dwuręcznej, takiej jak np. kij bojowy, zwiększa się regeneracja Spiritu.

Fleet Footed (12)
Zwiększa bazową prędkość poruszania się Mnicha.


Transcendence (13)
Przy użyciu umiejętności wykorzystującej Spirit, każdy punkt Spirit leczy Mnicha za określoną liczbę punktów życia. Znakomita umiejętność dla graczy trybu Hardcore.

Chant of Resonance (15)
Zwiększa długość trwania Mantry. Podczas działania Mantry Mnich otrzymuje dodatkowy Spirit.


Seize the Initiative (17)
Wiadomo, że najlepszą obroną jest atak ;) dlatego siła ataku (Attack) Mnicha częściowo wzmacnia jego obronę (Defence).

Exalted Soul (19)
Wzrasta maksymalny poziom Spiritu. Przy użyciu umiejętności ofensywnych i defensywnych Mnich otrzymuje dodatkowy Spirit. Dość enigmatyczny dla mnie opis po angielsku, więc nie pozostaje nic innego, jak poczekać na premierę gry.

Sixth Sence (20)
Szansa na uderzenie krytyczne Mnicha częściowo zwiększa jego szansę na unik.


Pacifism (23)
Ogłuszony, przerażony lub będący pod wpływem uroku Mnich otrzymuje znacznie mniejsze obrażenia. Wygląda na to, że będzie to jedna z podstaw przeżycia w PvP 1v1.

Near Death Expirience (25)
Zamiast obrażenia, które może być śmiertelne, Mnich otrzymuje sporą ilość punktów życia oraz Spirit. Efekt tej umiejętności może wystąpić raz na jakiś czas. Nie wiadomo jeszcze, czy ta umiejętność będzie działała w trybie gry: Hardcore, gdzie śmierć postaci oznacza koniec gry, bez możliwości wskrzeszenia bohatera.

Guiding Light (26)
Gdy Mnich uleczy przyjaciela za pomocą aktywnej umiejętności, obaj przez krótki okres czasu zadają wrogom większe obrażenia. Fajna umiejętność do gry z przyjaciółmi, gdy Mnich skupia się na leczeniu.


One with Everything (28)
Wartość odporności na wszystkie typy magicznych obrażeń jest równa wartości najwyższej odporności. Wg mnie jedna z lepszych umiejętności. Jej zalety zapewne docenią gracze, którzy postanowią zmierzyć się z diabelskimi mocami na poziomie trudności gry: Koszmar, Piekło i Inferno.

Beacon of Ytar (30)
Mnich wiele razy pod rząd może używać umiejętności: Lashing Tail Kick, Seven-Sided Strike i Wave of Light, ale kosztem wzrostu użycia Spiritu przez te umiejętności. Znakomita umiejętność dla ofensywnie grających Mnichów.

*wykorzystano ikony z portalu diablowiki.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz