Szelma - kolejny kompan, tym razem niczym Wilhelm Tell wali bełtami zza krzaka |
W sieci pojawiły się zdjęcia z umiejętnościami kolejnych dwóch kompanów. W październiku przedstawiłem Templariusza, dziś pora na Szelmę - plus zabawa w tłumacza z CDP. ;)
Kompani to postacie pomagające w walce naszemu bohaterowi. Blizzard postanowił kontynuować fajny pomysł znany z "dwójki". W trzeciej części serii Diablo rozwinięto jednak możliwości sposobu walki kompana i dostosowania jego umiejętności do własnego stylu gry.
Podczas ostatniego BlizzConu ujawniono informację, że kompani będą przydatni także w późniejszych etapach gry, gdy poziom trudności gwałtownie wzrośnie. Oznaczać to może, że umiejętności kompanów będą przydzielane na późniejszych poziomach.
Szelma to klasyczny pomocnik walczący w dystansie.Wygląda na to, że taki kompan będzie idealnym wsparciem dla Mnichów grających w zwarciu.
Poziom 5
Spowalniający strzał: Strzał z dystansu, spowalniający wroga. :)
Zatruty strzał: Strzał z dystansu, zatruwający na kilka sekund wroga. :)
Poziom 10
Brudna Gra: Oślepia wrogów na wprost Szelmy przez kilka sekund. (szelmowski Blinding Flash)
Zniknięcie: Gdy jest ranny, Szelma znika w chmurze dymu na kilka sekund a podczas zniknięcia leczy się.
Poziom 15
Wzmocniony Strzał: Potężny atak z dystansu. Uderzenie powoduje także eksplozję w dużej odległości od celu, odpychając przy tym wrogów w zasięgu. Eksplozja ma dużą szansę na ogłuszenie ich.
Multi-strzał: Wystrzeliwuje kilka strzał na raz.
Poziom 20
Histeria: Jeśli Mnich lub Szelma zadadzą uderzenie krytyczne, to zwiększają swój współczynnik Ataku na kilka sekund.
Anatomia: Zwiększa szansę na krytyczne uderzenie dla czarów i umiejętności Szelmy i jego sojuszników.
Co warto wiedzieć o kompanach:
gracz może wybrać 1 z 2 umiejętności co 5 poziomów rozwoju kompana.
zmiana umiejętności kompana nie jest darmowa i kosztuje 750 szt. złota.
- zmianę umiejętności można zrobić tylko w mieście.
jak zmienić raz wybraną umiejętność szelmy?
OdpowiedzUsuń