poniedziałek, 28 listopada 2011

Beta patch nr 6 - wrażenia z gry Mnichem

Recenzja, którą napisałem 2 tygodnie temu przedstawia wrażenia z gry w beta patchu nr 5, dlatego po wprowadzeniu najnowszej łatki i skasowaniu przez Blizzarda wszystkich postaci ponownie stworzyłem Mnicha.

Nim przystąpiłem do zabawy, przygotowałem spis zmian w patchu nr 6, dlatego wiedziałem czego mogę się spodziewać.

Mój wybór umiejętności dla 13. poziomowego Mnicha w beta patchu nr 6 jest niemal identyczny, jak ostatnio.

Zmiana umiejętności pasywnej

W poprzedniej recenzji wychwalałem defensywny Resolve. Tym razem wybrałem Fleet Footed. Wszystko po to, aby zwiększyć prędkość biegania. Nie spodziewałem się, że różnica będzie tak odczuwalna.

Dynamika gry na 4

Chociaż to dopiero początek gry, jest naprawdę co klikać. To dlatego, że twórcy zdecydowali się na zmniejszenie kosztu użycia Spirit dla kilku umiejętności. W patchu nr 6 dynamika gry Mnichem jest znacznie lepsza - pomimo tego, że osłabiono umiejętności generujące Spirit. Niezłego kopa dostały natomiast umiejętności zużywające Spirit, takie jak Blinding Flash, Lashing Tail Kick i Lethal Decoy.


Właśnie dzięki wzmocnieniu tej ostatniej umiejętności, dobrze uzbrojony Mnich może położyć Skeleton Kinga jednym uderzeniem.

Słabiej nie znaczy źle

Wszystkie umiejętności leczące Mnicha osłabiono o około 50-60%. Czuć różnicę w mocy leczenia, aczkolwiek tak jak w poprzednim patchu rzadko kiedy (na tym poziomie trudności) potrzeba czegoś więcej niż baniek leczących.

Podobnie jak w poprzednim patchu, nadal kompletnie bezużyteczne jest Inner Sanctuary. Nie pomogło zmniejszenie kosztu użycia o 3/4. Wciąż mam nadzieję, że ta umiejętność nabierze blasku w połączeniu z Kamieniami Runicznymi, których póki co niemożna testować w becie.

Sprzęt


Tym razem dość szybko zabrałem się za wykonanie możliwie najlepszych broni. Okazało się, że z dostępnych recept to nie mnisie daibo lub bronie naręczne oferują największe obrażenia.

Po około 12 godzinach gry i kilkudziesięciu wykonanych przez kowala
buzdyganach udało się wylosować takie dwa cacka.

Łączny DPS nie jest wysoki, ale wystarczający dla 13. poziomowego Mnicha. Warto nadmienić, że bohater ma w tym momencie 79% Magic Find, ale to już temat na zupełnie oddzielną historię - historię o łowcy skarbów. ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz