środa, 2 listopada 2011

Dzwony, słupy i kolumny cz. 3

Na anglojęzycznych forach wciąż toczy się dyskusja o Wave of Light (pisałem o tym szerzej tutaj). Pewnie, za jakiś czas zobaczymy animację tej umiejętności, ale cały czas nie daje mi spokoju jedno zdanie wypowiedziane na BlizzConie przez Chrisa Hagę:
"Today I am going to walk you through a mausoleum of ideas that did not quite make the cut."
Co można tłumaczyć jako:

"Dziś oprowadzę Was po mauzoleum pomysłów, które nie dotrwały w całości do końca."
Żartowniś z niego. Najpierw mówi o mauzoleum, a zaraz potem proponuje obejrzenie walącej się świątyni, jako pomysłu na zobrazowanie umiejętności Mnicha. :)

A tak bardziej serio - pytanie brzmi, co Autor miał na myśli? O ile oczywistym wydaje się fakt, że cztery kolumny świątynne to pomysł, którego nie zobaczymy w D3, to już takiej pewności co do jednej kolumny wciąż nie mam. :)

Swoją drogą, wielu diablomaniaków uważa, że dzwon nie pasuje do charakteru postaci Mnicha. Ha! Nie prawda - pogrzebałem trochę w Internecie, aby dowiedzieć się, że jedna ze sztuk Szaolin nazywa się Tarcza Złotego Dzwonu. Pasuje do Mnicha? Pasuje! Poza tym  dzwony na Wschodzie - zarówno Europy, jak i Azji, do których pośrednio nawiązuje postać Mnicha, były i są ważnym elementem tradycji.

Trochę odpłynąłem od tematu Diablo 3, ale i tak czasem bywa. :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz