Blizzard poinformował, że obrażenia umiejętności Czarownika i Szamana zależą od używanej broni. Ta zmiana dotyczy także części umiejętności Mnicha.
W kalkulatorze pojawiła się także umiejętność pasywna: Combination Strike.
Jeśli w zmianach wymienione są wartości procentowe, to najczęściej chodzi o procent liczony na podstawie obrażeń broni Mnicha.
Mogą zdarzyć się błędy więc jeśli ktoś zauważy, to proszę o wpisanie ich w komentarzu.
Zmiany wymieniłem w kolejności alfabetycznej, bez rozróżniania na umiejętności pasywne i aktywne. W podpunktach wymienione są też nazwy umiejętności z Kamieniami Runicznymi - niestety są bez tooltipów, ponieważ Blizzard nie przygotował dynamicznych opisów do nich, a szkoda.
Na czerwono, w nawiasie data aktualizacji, (7.11) (9.11) (10.11).
Nieopisane w oficjalnych beta patch 5 notes zmiany umiejętności Mnicha
- Blinding Flash
- koszt zmniejszony z 50 do 30 Spirit
- czas działania zmniejszony z 5 do 3 sekund
- Blind and Confused
- szansa zmniejszona z 70% do 30%
- Blinding Echo
- czas działania drugiego oślepienia zwiększony z 2 do 2,5 sekundy
- Faith in the Light
- zmiana sposobu liczenia obrażeń - zamiast 17-34 jest 36%
- Breath of Heaven
- koszt zmniejszony z 75 do 25 Spirit
- leczenie zmniejszone z 4790-6387 do 1592-2388
- Blazing Wrath
- czas działania zmniejszony
- Circle of Life
- leczenie zmniejszone
- Penitent Flame
- czas działania strachu zmniejszony
- zmiana sposobu liczenia obrażeń - zamiast x-y jest 20%
- Circle of Scorn
- zmiana sposobu liczenia obrażeń - zamiast x-y jest 36%
- Chant of Resonance
- czas działania zmniejszony z 120 do 60 sekund
- Crippling Wave
- obrażenia zwiększone z 100% do 135%
- redukcja prędkości ataku wrogów przy trzecim ciosie Combo o 35%
- Breaking Wave
- dodatkowe obrażenia zmniejszone z 50% do 20%
- Dashing Strike
- koszt zwiększony z 10 do 15 Spirit
- obrażenia zwiększone z 50% do 65%
- Deadly Reach
- obrażenia zwiększone z 110% do 120%
- Scattered Blows
- obrażenia zmniejszone z 125% do 120%
- Keen Eye
- bonus pancerza zwiększony z 80% do 125%
- Exploding Palm
- (10.11)
obrażenia trzeciego ataku powodujące krwawienie zwiększone z 65% do 105% - Essence Burn
- obrażenia zmniejszone
- Fists of Thunder
- obrażenia zwiększone z 100% do 120%
- nowy bonus dający odrzucenie wrogów przy trzecim ciosie Combo dodany
- stary bonus dający 15% szansę na przerwanie ataku usunięty
- Quickening
- nazwa zmieniona na Rolling Thunder
- Static Charge
- obrażenia zmniejszone z 130% do 120%
- Chain Lightning
- nazwa zmieniona na Bounding Light
- obrażenia zwiększone z 80% do 157%
- Thunderclap
- sposób liczenia obrażeń zmieniony - zamiast 17-34 jest 36%
- zasięg działania zmniejszony z 8 do 6 jardów
- Inner Sanctuary
- Forbidden Palace
- sposób liczenia obrażeń zmieniony - zamiast 185-199 jest 170%
- Lashing Tail Kick
- obrażenia zwiększone z 130% do 180%
- koszt zwiększony z 25 do 30 Spirit
- Sweeping Armada Kick
- spowolnienie zwiększone z 40% do 60%
- Hand of Ytar
- spowolnienie zwiększone z 40% do 60%
- Lethal Decoy
- sposób liczenia obrażeń zmieniony - zamiast eksplozji o wartości 43-78 jest 110%
- Many Monks
- sposób liczenia obrażeń zmieniony - zamiast eksplozji o wartości 31-56 jest 58%
- Lethal Combatant
- sposób liczenia obrażeń zmieniony - zamiast wartości 85-149 jest 84%
- Explosive Decoy
- sposób liczenia obrażeń zmieniony - zamiast eksplozji o wartości 94-172 jest 144%
- Simulacrum
- (7.11) czas działania zmniejszony do 9 sekund
- (7.11) nazwa zmieniona na Astral Projection
- Mantra of Conviction
- Reclamation
- szansa na leczenie zmniejszona z 60% do 30%
- Demoralize
- nazwa zmieniona na Dishearten
- Submission
- sposób liczenia obrażeń zmieniony - zamiast 28-32 jest 18%
- Mantra of Evasion
- szansa na unik zmniejszona z 30% do 25%
- Unstoppable
- nazwa zmieniona na Perseverance
- Backlash
- obrażenia zmniejszone z 90% do 79%
- Mantra of Healing
- leczenie zwiększone z 106,4 do 159,2
- leczenie przez pierwsze 3 sekundy zwiększone z 212,8 do 795,9
- Sustenance
- leczenie zwiększone
- Mantra of Retribution
- (7.11) Transgression
- prędkość ataku zmniejszona z 25% do 16%
- Retaliation
- obrażenia zwiększone z 60% do 84%
- Collateral Damage
- sposób liczenia obrażeń zmieniony - zamiast 39-46 jest 70%
- Mystic Ally
- sposób liczenia obrażeń pomocnika zmieniony - zamiast 21-36 jest 40%
- ta sama zmiana w przypadku każdego sojusznika z Kamieni Runicznych
- Resolve
- redukcja obrażeń zwiększona z 10 do 30%
- Serenity
- koszt zmniejszony z 35 do 10 Spirit
- Peaceful Repose
- leczenie zwiększone
- Reap What is Sown
- sposób liczenia obrażeń zmieniony - zamiast 146 jest 100% maksymalnych punktów życia Mnicha
- Seven Sided Strike
- koszt zwiększony z 75 do 90 Spirit
- obrażenia zwiększone z 130% do 215%
- Fulminating Onslaught
- sposób liczenia obrażeń pomocnika zmieniony - zamiast 75-82 jest 31%
- Sudden Assault
- obrażenia zwiększone
- Sweeping Wind
- obrażenia wiru zwiększone z 20% do 30% na sekundę, czyli łącznie z 60% do 90% przy trzech bonusach
- Tempest Rush
- koszt zwiększony z 3 do 15 Spirit
- Transcendence
- leczenie zmniejszone z 42,6 do 31,8
- Way of the Hundred Fists
- obrażenia zwiększone z 135% do 145%
- Fists of Fury
- sposób liczenia obrażeń zmieniony - zamiast 35 jest 31%
- Windforce Flurry
- sposób liczenia obrażeń zmieniony - zamiast 149-163 jest 175%
- Wave of Light
- koszt zwiększony z 50 do 60 Spirit
- zmieniony sposób liczenia obrażeń - zamiast 57-85 i po 2 sekundach kolejne 36-57 jest 150% i po 2 sekundach kolejne 150%
- Wall of Light
- sposób liczenia obrażeń zmieniony- zamiast 116-175 jest 196%
- Explosive Light
- sposób liczenia obrażeń zmieniony - zamiast 170-202 jest 144%
- Pillar of the Ancients
- obrażenia zmniejszone z 500% do 111%
- Wszystkie Mantry
- czas reaktywacji zmniejszony z 30 do 15 sekund
- Uff...
Dużo ciekawych zmian :)
OdpowiedzUsuńValki Ty trollu juz nawet na stronach D3 trollujesz :D
OdpowiedzUsuńPozdro,
Ara
i za to lubię ten blog
OdpowiedzUsuń