sobota, 5 listopada 2011

Nieopisane zmiany Mnicha - beta patch 5 notes (aktualizacja 10.11)

Okazuje się, że zmian w umiejętnościach Mnicha jest znacznie więcej niż te wymienione w oficjalnym spisie, który omówiłem wczoraj. Doliczyłem się ich ponad 70. już 81! (9.11)

Blizzard poinformował, że obrażenia umiejętności Czarownika i Szamana zależą od używanej broni. Ta zmiana dotyczy także części umiejętności Mnicha.

W kalkulatorze pojawiła się także umiejętność pasywna: Combination Strike.


Jeśli w zmianach wymienione są wartości procentowe, to najczęściej chodzi o procent liczony na podstawie obrażeń broni Mnicha.

Mogą zdarzyć się błędy więc jeśli ktoś zauważy, to proszę o wpisanie ich w komentarzu.

Zmiany wymieniłem w kolejności alfabetycznej, bez rozróżniania na umiejętności pasywne i aktywne. W podpunktach wymienione są też nazwy umiejętności z Kamieniami Runicznymi - niestety są bez tooltipów, ponieważ Blizzard nie przygotował dynamicznych opisów do nich, a szkoda.

Na czerwono, w nawiasie data aktualizacji, (7.11) (9.11) (10.11).


Nieopisane w oficjalnych beta patch 5 notes  zmiany umiejętności Mnicha
  • Blinding Flash
    • koszt zmniejszony z 50 do 30 Spirit
    • czas działania zmniejszony z 5 do 3 sekund
    • Blind and Confused
      • szansa zmniejszona z 70% do 30%
    • Blinding Echo
      • czas działania drugiego oślepienia zwiększony z 2 do 2,5 sekundy
    • Faith in the Light 
      • zmiana sposobu liczenia obrażeń - zamiast 17-34 jest 36%
  • Breath of Heaven
    • koszt zmniejszony z 75 do 25 Spirit
    • leczenie zmniejszone z 4790-6387 do 1592-2388
    • Blazing Wrath
      • czas działania zmniejszony
    • Circle of Life
      • leczenie zmniejszone 
    • Penitent Flame
      • czas działania strachu zmniejszony
      • zmiana sposobu liczenia obrażeń - zamiast x-y jest 20%
    • Circle of Scorn
      • zmiana sposobu liczenia obrażeń - zamiast x-y jest 36%
  • Chant of Resonance
    • czas działania zmniejszony z 120 do 60 sekund
  • Crippling Wave
    • obrażenia zwiększone z 100% do 135%
    • redukcja prędkości ataku wrogów przy trzecim ciosie Combo o 35%
    • Breaking Wave

      • dodatkowe obrażenia zmniejszone z 50% do 20%
  • Dashing Strike
    • koszt zwiększony z 10 do 15 Spirit  
    • obrażenia zwiększone z 50% do 65%
  • Deadly Reach
    • obrażenia zwiększone z 110% do 120%
    • Scattered Blows
      • obrażenia zmniejszone z 125% do 120%
    • Keen Eye  
      • bonus pancerza zwiększony z 80% do 125%
  •  Exploding Palm
    • (10.11) obrażenia trzeciego ataku powodujące krwawienie zwiększone z 65% do 105% 
    • Essence Burn
      • obrażenia zmniejszone
  • Fists of Thunder
    • obrażenia zwiększone z 100% do 120%
    • nowy bonus dający odrzucenie wrogów przy trzecim ciosie Combo dodany
    • stary bonus dający 15% szansę na przerwanie ataku usunięty
    • Quickening
      • nazwa zmieniona na Rolling Thunder
    • Static Charge
      • obrażenia zmniejszone z 130% do 120%
    • Chain Lightning 
      • nazwa zmieniona na Bounding Light
      • obrażenia zwiększone z 80% do 157%
    • Thunderclap 
      • sposób liczenia obrażeń zmieniony - zamiast 17-34 jest 36%
      • zasięg działania zmniejszony z 8 do 6 jardów
  •  Inner Sanctuary
    • Forbidden Palace
      • sposób liczenia obrażeń zmieniony - zamiast 185-199 jest 170%
  • Lashing Tail Kick
    • obrażenia zwiększone z 130% do 180%
    • koszt zwiększony z 25 do 30 Spirit
    • Sweeping Armada Kick
      • spowolnienie zwiększone z 40% do 60% 
    • Hand of Ytar
      • spowolnienie zwiększone z 40% do 60% 
  • Lethal Decoy
    • sposób liczenia obrażeń zmieniony - zamiast eksplozji o wartości 43-78 jest 110% 
    • Many Monks
      • sposób liczenia obrażeń zmieniony - zamiast eksplozji o wartości 31-56 jest 58%
    • Lethal Combatant
      • sposób liczenia obrażeń zmieniony - zamiast wartości 85-149 jest 84%
    • Explosive Decoy
      • sposób liczenia obrażeń zmieniony - zamiast eksplozji o wartości 94-172 jest 144%
    • Simulacrum
      • (7.11) czas działania zmniejszony do 9 sekund
      • (7.11) nazwa zmieniona na Astral Projection
  • Mantra of Conviction
    • Reclamation 
      • szansa na leczenie zmniejszona z 60% do 30%
    • Demoralize
      • nazwa zmieniona na Dishearten
    • Submission
      •  sposób liczenia obrażeń zmieniony - zamiast 28-32 jest 18%
  • Mantra of Evasion
    • szansa na unik zmniejszona z 30% do 25% 
    • Unstoppable
      • nazwa zmieniona na Perseverance
    • Backlash
      • obrażenia zmniejszone z 90% do 79%
  • Mantra of Healing
    • leczenie zwiększone z 106,4 do 159,2  
    • leczenie przez pierwsze 3 sekundy zwiększone z 212,8 do 795,9
    • Sustenance
      • leczenie zwiększone
  • Mantra of Retribution
    • (7.11) Transgression
      •  prędkość ataku zmniejszona z 25% do 16%
    • Retaliation
      • obrażenia zwiększone z 60% do 84%
    • Collateral Damage
      • sposób liczenia obrażeń zmieniony - zamiast 39-46 jest 70%
  • Mystic Ally
    • sposób liczenia obrażeń pomocnika zmieniony - zamiast 21-36 jest 40% 
    • ta sama zmiana w przypadku każdego sojusznika z Kamieni Runicznych
  • Resolve
    • redukcja obrażeń zwiększona z 10 do 30%
  • Serenity
    • koszt zmniejszony z 35 do 10 Spirit 
    • Peaceful Repose
      • leczenie zwiększone 
    • Reap What is Sown
      • sposób liczenia obrażeń zmieniony - zamiast 146 jest 100% maksymalnych punktów życia Mnicha
  • Seven Sided Strike
    • koszt zwiększony z 75 do 90 Spirit
    • obrażenia zwiększone z 130% do 215%
    • Fulminating Onslaught
      • sposób liczenia obrażeń pomocnika zmieniony - zamiast 75-82 jest 31%
    • Sudden Assault 
      • obrażenia zwiększone
  • Sweeping Wind
    • obrażenia wiru zwiększone z 20% do 30% na sekundę, czyli łącznie z 60% do 90% przy trzech bonusach
  • Tempest Rush
    • koszt zwiększony z 3 do 15 Spirit
  •  Transcendence
    • leczenie zmniejszone z 42,6 do 31,8
  • Way of the Hundred Fists
    • obrażenia zwiększone z 135% do 145%
    • Fists of Fury
      •   sposób liczenia obrażeń zmieniony - zamiast 35 jest 31%
    • Windforce Flurry
      • sposób liczenia obrażeń zmieniony - zamiast 149-163 jest 175%
  • Wave of Light
    • koszt zwiększony z 50 do 60 Spirit  
    • zmieniony sposób liczenia obrażeń - zamiast 57-85 i po 2 sekundach kolejne 36-57 jest 150% i po 2 sekundach kolejne 150%
    • Wall of Light  
      • sposób liczenia obrażeń zmieniony- zamiast 116-175 jest 196%
    • Explosive Light  
      • sposób liczenia obrażeń zmieniony - zamiast 170-202 jest 144%
    • Pillar of the Ancients  
      • obrażenia zmniejszone z 500% do 111%
  • Wszystkie Mantry
    • czas reaktywacji zmniejszony z 30 do 15 sekund
     
    Uff...

3 komentarze:

  1. Dużo ciekawych zmian :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Valki Ty trollu juz nawet na stronach D3 trollujesz :D

    Pozdro,
    Ara

    OdpowiedzUsuń
  3. i za to lubię ten blog

    OdpowiedzUsuń