sobota, 14 stycznia 2012

Bąbel i kamyk 2.0

We wrześniu pisałem - a dziś prezentuję filmik - o tym, jak Mnich za pomocą Inner Sanctuary może w prosty sposób uciec z podziemi, unikając walki. Nie przypomina Wam to kultowego triku Paladyna z World of Warcraft, czyli słynnego Bubble HearthStone? :)




W Diablo 3 otwarcie portalu do miasta, przy użyciu Kamień Przywołania (Stone of Recall) trwa (w patchu beta 9) 5 sekund, ale to dostatecznie długo, aby za pomocą trwającego 8 sekund czaru Inner Sanctuary odrzucić potwory i spokojnie uciec do miasta.

Minusem jest to, że umiejętność chroni tylko przed atakami wręcz.



4 komentarze:

  1. Trzeba przyznać fajny ten motyw z wykorzystaniem Inner Sanctuary.
    Blizzard spartolił sprawę. Dlaczego?
    Serenity i Inner Sanctuary(IS) dwa podobne skille jeden z cooldown'em 60 sek działającym 3 sek.
    Przydatność tego skilla: że niby chroni przed ogromnym hitem, bullshit. W diablo 3 hity takie bd padać non-stop, i co z tego że będziesz miał protecta na 3 sek, jak buff niezniszczalności się skończy, raz, dwa, i panika. I czekaj 60 sek, o ile w ogóle się doczekasz.
    Już wolałbym jakiegoś buffa, który zwiększa szybkość ataku, a tak to ten skill zajmuje slot'a.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serenity wg mnie umożliwia Mnichowi wyjście ze stuna/feara i dodatkowo może wyleczyć 25-30% życia. Kto grał Paladynem w WoW, ten zna zaletę bąbla. Serenity może też działać na całą drużynę. To może być obowiązkowa umiejętność na arenach PvP w grze drużynowej.

      Usuń
  2. Champion i superunique zapewne się przedrze,db na moby.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie przedrze. Sprawdziłem. Filmik wrzucę jutro.

      Usuń