poniedziałek, 12 marca 2012

Pancerz redukuje wszystkie obrażenia

Kilka razy pisałem już o unikach, dziś trochę o pancerzu. W styczniu wspomniałem o tym, że pancerz przejął funkcję obrony (Defence) do tej pory redukującej obrażenia, jednak wówczas nie byłem pewny, jak ten system będzie działał.



Ku mojemu zaskoczeniu okazuje się, że pancerz redukuje wszystkie obrażenia. Ataki fizyczne mają ponadto oddzielną odporność, tak jak czary. Od patcha nr 13, inteligencja (Intelligence) zwiększa odporności na obrażenia magiczne. Czy tylko?


W beta patch 14, gdy rośnie inteligencja, wartość redukcji obrażeń fizycznych także rośnie pomimo tego, że nie widać zmiany na ekranie szczegółowych statystyk (Details). Bug czy moje niedopatrzenie?



Po zwiększeniu inteligencji o 3 punkty,
wartość odporności nie zmieniła się,
a redukcja obrażeń wzrosła

Warto pamiętać, że kilka umiejętności Mnicha, także zwiększa pancerz - jest to:





2 komentarze:

  1. Ciekawi mnie jak to zbalansują , armor > dodge ? +180% buff na armor plus debuffy i nowy pasyw (redukcja WSZYSTKICH obrażeń o 30%) robi z mnicha tanka ? :D 3s buff z mantry stał się mało interesujący po zwiększeniu kosztów do 50s , dashing strike to samo , FoF z runą może być lepsze . Nieciekawe zmiany (ale nie wszystkie) , trzeba będzie bazować na generatorach (2-3?) niestaty ukradli 1 z nich i DOT poszedł w niepamięć :( A teraz moje pytanie : co sądzisz o Windforce Flurry jako dd ? Niby aoe ale niewiadomo jaki ma zasięg .
    ncd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na Inferno sam unik nie wystarczy. Pancerz, odporności, redukcja obrażeń z umiejętności - ziarnko do ziarnka - jak o zwykle w grach Blizzarda budują siłę bohatera. Samo Widnforce Flurry - w liczbach - jest dość mocne, ale to tylko suche liczby. Siła bohatera polegać będzie na wykorzystaniu synergii pomiędzy atakami a obroną, na umiejętnym wykorzystaniu umiejętności z cooldownami i kontroli pola walki. Duże obrażenia to za mało, tym bardziej, że co trzeci atak.

      Usuń